Beantwoord

probleem met de afstandsbediening van Proximus

  • 26 August 2021
  • 20 reacties
  • 477 Bekeken

Onze  afstandbediening werkt niet meer goed.

De “O.K”. knop en de centrale “pijltje naar beneden” toets moet je nogal hard en op de juiste plaats indrukken voordat de decoder (V5) erop reageert. Je moet er dus een beetje feeling voor hebben en mijn vrouw slaagt er gewoon niet in om een selectie te maken met gebruik van die 2 toetsen.

Boven, links, rechts lukt wel probleemloos.

We hebben de batterijen verwisseld, de afstandsbediening gereset, van radio naar IR en terug, maar die 2 toetsen blijven haperen.

Kan deze afstandsbediening worden omgeruild? En hoe?

icon

Beste antwoord door YorickP 30 August 2021, 15:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

@Mutlie Daar kunnen de proximus medewerkers morgen voor zorgen als ze hier langskomen om de afstansdsbediening op te sturen

NB: een defecte afstandsbediening moet niet teruggestuurd worden.

Klantnummer best in je → ForumProfiel zetten indien dit nog niet moest het geval zijn

Alle gegevens staan er in, wat dacht je? ;)


Ik heb wel een vraagje voor jou, want jij weet dat zeker, Martin.
Ik heb nu Tuttimus met Affinity korting, kostprijs 98.58, inclusief nummerherkenning (vast toestel)
Het Flexpack All-in met 2 smartphones 5GB (ruim voldoende zover) en een V7 decoder  kost 94,99 maar hoe zit het met nummerherkenning?

Goede morgen.

Het weekend is voorbij en de medewerkers zijn er vandaag weer.
Omdat mijn vraag over de afstandsbediening wat naar achter geraakt is in het forum; breng ik ze terug naar boven.

Reputatie 6
Badge +3

Nieuwe afstandsbediening is onderweg, hij zou morgen geleverd worden.

Dank je wel Yorick!

 

Nou zeg, dit is geweldig!!

 

Krijg ik mail van Bpost dat mijn pakje (de afstandsbediening) zal worden geleverd op het adres waar ik al meer dan een jaar niet meer woon. :fearful:

Proximus weet dat, Proximus heeft mijn aansluiting “verhuisd” en aangesloten…. :disappointed:

Dus hoe kan dat???


Ik heb een bPost account en daar staat mijn adres wel juist. Dus waar wordt de afstandsbediening nu wel geleverd?

zet mss al het juist en fout adres in je forumprofiel in het veld “ticket” zodat ze morgen dit kunnen natrekken

Gedaan! :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +5

@Mutlie Je kan informeren bij Bpost of het mogelijk is om het pakje op het juiste adres te laten levere, dit kan in principe worden aangepast via de app, of totaal negeren en een afstandsbediening in de dichtsbijzijnde winkel gaan halen. 

Pakje ontvangen!

Reputatie 7
Badge +5

@Mutlie Goed om weten!

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie 

je adresgegevens zijn aangepast in onze systemen.

groeten

Tina

Dank je wel!

Reputatie 4
Badge +2

Beste Proximus Team, hier het zelfde probleem met de afstandsbediening van mijn moeder, is nog het oude “Belgacom” type waarvan de knoppen niet of slecht werken. 
Gegevens van moeder staan in Ticket van mijn forumprofiel. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@Contron 

Wanneer kunnen we iemand van Bpost langssturen met een nieuwe afstandsbediening naar je moeder. 

Lukt dat voor morgen al?

Je mag ook een GSMnr. nog toevoegen voor een sms die je van Bpost zal krijgen.

 

Groeten

Geert

Reputatie 4
Badge +2

@Contron

Wanneer kunnen we iemand van Bpost langssturen met een nieuwe afstandsbediening naar je moeder. 

Lukt dat voor morgen al?

Je mag ook een GSMnr. nog toevoegen voor een sms die je van Bpost zal krijgen.

 

Groeten

Geert

@GeertC , morgen is goed, moeder is toch altijd thuis.
Je mag een SMS sturen naar mijn GSM(staat in Ticket), zo zal ik dan mijn moeder verwittigen. 
Merci voor de snelle service :blush:

Reputatie 7
Badge +4

@Contron Werkt ondertussen alles terug zoals het zou moeten ? 

Reputatie 4
Badge +2

Heb nog steeds geen SMS ontvangen dat Bpost ging leveren. 
Ook nog even gecheckt bij moeder, maar die heeft nog steeds niets ontvangen.  

Reputatie 7
Badge +4

@Contron Mijn excuses voor het misverstand. Ik heb nu een nieuwe opgestuurd die morgen bij haar thuis geleverd zal woren. 

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT afstandsbediening is geleverd en alles werkt weer naar behoren, moeder is weer tevreden. 
Bedankt voor de service :thumbsup: