Skip to main content
Beantwoord

Probleem met androiddecoder

  • 3 maart 2021
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Wij hebben dikwijls voor dat we geen beeld hebben en wel geluid. 

Alle menu's zijn zichtbaar maar als we naar een zender gaan hebben we zwart beeld en wel geluid.

 

Enkel door de decoder uit te schakelen via de knop aan de achterkant, lost het probleem zich op. 

Beste antwoord door Martin

je bent niet alleen → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-stand-van-zaken-52202

ook best eens de bbox herstarten = 5 sec stroomloos zetten.

soms moet ook eerst eens de bbox gereset worden en dan pas de decoder, hopelijk komen er binnenkort updates die al die perikelen wat oplossen!

Modem resetten | Proximus

Je decoder/TV Box resetten | Proximus

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

1 reactie

Martin
  • 33126 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2021

je bent niet alleen → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-stand-van-zaken-52202

ook best eens de bbox herstarten = 5 sec stroomloos zetten.

soms moet ook eerst eens de bbox gereset worden en dan pas de decoder, hopelijk komen er binnenkort updates die al die perikelen wat oplossen!

Modem resetten | Proximus

Je decoder/TV Box resetten | Proximus