Vraag

probleem inloggen Proximus Pickx


Hallo,

 

Ik probeer in te loggen op Proximus Pickx (zowel app als website), maar dit lukt niet.

 

Ik krijg de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een Pickx-account. Proximus Pickx staat wel in de lijst van mijn producten.

 

Kan dit opgelost worden?

klantnr: 623569825

telefoon: 02.374.36.69


16 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Komt nog wel voor. Morgen zal een proximusmedewerker van het forum u wel depanneren.

@bramdehandschutter best geen privé gegevens op een openbaar forum plaatsen maar in je forum profiel

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

 

Reputatie 7
Badge +4

Volgens mij is dit ondertussen opgelost, want ik zie sinds gisterenavond 2 geregistreerde toestellen. 

:thumbsup_tone3:

Ik weet niet of ik hier best een nieuw topic voor open, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen via de website, maar via de Proximus Pickx app krijg ik de beheerdersaccount melding.

Mijn gegevens in mijn profiel zijn normaalgezien aangepast.

Reputatie 7
Badge +4

Jury, 

 

Op deze account waarmee je hier bent ingelogd staan geen vaste producten. Om de Pickx app te kunnen gebruiken dien je in te loggen met de login waar je TV abo aan gekoppeld staat.

Wij hebben ook dit probleem. Idem met die studio 100 go pas krijg iedere keer de melding dat mijn account niet gekoppeld staat/dat we die studio 100 go pas niet hebben terwijl ik deze wel heb. Zeer frust

Reputatie 6
Badge +2

Dat wordt een beetje geduld tot er maandag iemand van Proximus hier op forum komt. Vul alvast voldoende gegevens in in uw forumprofiel.

Ik heb dat probleem ook. Krijg ook steeds de melding dat ik niet gekoppeld is aan pix app en dat ik moet inloggen met de gegevens van de beheerder. Maar de beheerder ben ik zelf.

Maandag brengen se dit wel in orde voor u.

Reputatie 7
Badge +4

@kirsten95 @tatiana dorny Dit zou nu in orde moeten zijn voor jullie. 

@kirsten95 @tatiana dorny Dit zou nu in orde moeten zijn voor jullie. 

Het werkt! Super bedankt! 

@kirsten95 @tatiana dorny Dit zou nu in orde moeten zijn voor jullie. 

Het werkt! Super bedankt! 

Enkel de app van die studio 100 go pass werkt niet..

Reputatie 7
Badge +4

Heb je enkel problemen met de app op de tablet ? Of ook op TV zelf ? De optie staat wel actief op je lijn. 

Hier vind je alvast alle info over de activatie. Kan je laten weten of het hiermee lukt ?

Nee het werkt nog steeds niet op de app. Op de tv werkt het vreemd genoeg wel. Maar de app werkt niet

Reputatie 7
Badge +3

@tatiana dorny 

Je mag me een privé bericht sturen met volgende gegevens ingevuld.

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

Geert
 

 

Reageer