Dan kun je de V4decoder (+afstandsbediening) omruilen voor een recentere decoder V5C, maar dat kunnen de Prox forummedewerkers verder voor je regelen als ze hier de draad opnemen.
Dat is het probleem, dat wil ik niet want dan ben ik mijn opnames van de harde schijf verloren.
Die nieuwe hebben geen interne hdd meer.
Bedankt voor uw antwoord
Mvg
Antoon
@Antoon R Ik kan iemand van bpost naar je toesturen met een nieuwe afstandsbediening, wanneer past dit voor jou? Geert
@Antoon R Ik kan iemand van bpost naar je toesturen met een nieuwe afstandsbediening, wanneer past dit voor jou? Geert
Heel veel dank Geert, wij zijn alle dagen thuis, moet ik mijn oude meegeven of nadien opsturen,
heb je mijn adres?
Met vriendelijke groeten
Antoon (ex RTT - Belgacom - Proximus medewerker op pensioen)
@GeertC
Heel veel dank Geert, wij zijn alle dagen thuis, moet ik mijn oude meegeven of nadien opsturen,
heb je mijn adres?
Met vriendelijke groeten
Antoon (ex RTT - Belgacom - Proximus medewerker op pensioen)
zet anders de nodige gegevens reeds in je forumprofiel , best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog meer bijkomende informatie zetten.
@Martin
Hoi Martin, bedankt mijn tf en klantnummer staan reeds in mijn profiel, dus dan zal het wel in orde komen, bedankt en nog een fijne avond.
Met vriendelijke groeten
Antoon
Goedemorgen,
Ik begrijp het hier niet, GeertC wil mij helpen maar plots hoor ik niets meer, ook word niet geantwoord op pm berichtje.
Ik begrijp wel dat het druk is op dit forum maar waarom plots geen antwoord meer
Aan iedereen nog een aangenaam weekend.
Met vriendelijke groeten
Antoon
@Antoon R Wij zijn niet iedere dag aanwezig op het forum. Ik zal je een nieuwe afstandsbediening bezorgen.
@DaisyS
Sorry dit wist ik niet, dank U wel ik verwacht dan de postbode.
Nog een aangenaam weekend
Met vriendelijke groeten
Antoon
@DaisyS en @GeertC
Vandaag mijn afstandsbediening ontvangen en alles werkt prima,
Van harte bedankt voor de service
Maar wat doe ik met de oude, in de doos zat geen retour of info wat ik met de oude moet doen,
Met vriendelijke groeten
Antoon
Het is zo dat er van de V4 decoder niks moet teruggestuurd worden. Morgen kan een Proximus forummedewerkers dit ook bevestigen als ze hier terug langskomen.
Beste, Onze afstandbediening heeft zijn jaartjes gehad vrezen we..reset ook al uitgevoerd..meermaals.
Is er een mogelijk om een nieuwe te ontvangen aub?
Grtjs
@Govaersstephanie De nieuwe afstandsbediening is onderweg.