Vraag

pincode VOD op tv

  • 5 March 2022
  • 4 reacties
  • 1462 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren wilde we nog eens een film zien via vod op tv. Enkel bij het ingeven van de betaal pincode gaat hij steeds in foutmelding : SYS_1. Contact opgenomen via chat van Proximus en na veel vijven en zessen werd alles doorgegeven aan de expert , die mij rond 16.00 zou bellen. Helaas gisteren geen contact gehad. Vandaag nog steeds hetzelfde probleem , dus terug contact via chat en weer de belofte dat ze me om 16.00 gaan bellen. U raad het al. Geen telefoon gehad. Dus maar zelf met Proximus gebeld, nogmaals heel die uitleg moeten doen en dan krijg je als antwoord : ze gaan u terug opbellen (terugbel verzoek) Nu is het 18.00 en nog steeds wachtende. Gisteren heb ik mijn decoder zelf heropgestart en nadien Proximus ook nog met een update en terug opgestart. Enkel niks als resultaat.

Als ik andere codes ingeef geeft hij telkens aan dat het niet de juiste is. Staat standaard bij mjn weten op 1234 ingesteld. Wie weet er raad?


This topic has been closed for comments

4 reacties

@Lucgeenen 

Normaal zou dat moeten lukken als je 1234 intikt op de afstandsbediening. 

Over het zelf resetten van de pincode lees je op deze link meer: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-je-tv.html#/v7

Misschien iemand de pincode gewijzigd had? Of misschien per ongeluk een verkeerde cijfercombinatie ingegeven want de cijfertoetsen zijn nogal smal en staan redelijk dicht bij elkaar althans bij een afstandsbediening voor de V7.

Maandag als de moderators terug zijn op het forum kunnen zij misschien uw pincode terugzetten op 1234. 

Laat maar weten of het gelukt is met de link die ik je gegeven heb om zelf je pincode te resetten.

Alvast veel succes!

Timm1983

Reputatie 1

@Timm1983 Bedankt voor je advies. Heb je link gevolgd maar dit heeft niet geholpen.

Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

 

Mvg

Luc

Is het dit hier wat niet lukt:

Als je je pincode niet meer terugvindt, bel het gratis nummer 0800 99 696 en hou je klantnummer bij de hand. Wij zullen je pincode opnieuw instellen op de standaardcode (d.w.z. 1234). Als het kinderslot op je TV Box wordt gewijzigd, wordt het automatisch in de tv-app gewijzigd.

als dit ook niet lukt gewoon wachten tot maandag zodat iemand van de Proximus forummedewerkers je kunnen verder helpen.

Reputatie 1

Even laten weten dat het dank zij de telefonische hulp van Petra opgelost is geraakt, waarvoor nogmaals dank.

Ik heb een 5 en een 6 decoder en op de 5 start de film wel , waardoor ik hem op stop gezet heb. Dan naar de 6 en via menu ; mijn bibliotheek en reeds gehuurde films de film wel beneden op de 6 kan/kon zien. Waar het probleem juist zit ? Decoder en/of hd film (the matrix) blijft de vraag en wist ze zelf ook niet.Een andere hd film starte in de living wel gewoon op.