Skip to main content
Vraag

picxk geen zenders te bekijken

• June 6, 2026
  • 8 reacties
  • 54 Bekeken

Krijg in de app en online de melding enkel beschikbaar met het aanbod in onze packs. Kan geen enkele zender meer zien 

8 reacties

Mutlie
  • June 6, 2026

Je bedoelt toch dat je geen (live) tv kan kijken? Het gaat niet over opnames?
De boodschap laat uitschijnen dat je geen tv (Pickx) abonnement hebt. Kan het zijn dat je enkel internet (+mobiel?) hebt aangeschaft met de bedoeling te streamen? 

Martin
  • June 6, 2026

omdat ​@Lode79 zegt “Kan geen enkele zender meer zien” versta ik hieruit dat het vroeger wel kon en nu niet meer via de pickx-app en ook niet meer via https://Pickx.be als je ingelogd bent.

Mutlie
  • June 6, 2026

Ja, dat had ik ook door, maar hij zal  niet de eerste zijn die zijn tv abonnement opzegt om te streamen en dan tot de ontdekking komt dat Pickx niet meer werkt  😎
Ik had me wat ongelukkig uitgedrukt met het term “aangeschaft” (die ik nu heb verwijderd). Duidelijker zo?

Anderzijds de bewoordingen “in de app en online” lijken me ook niet echt te wijzen op het gebruik van een decoder.

Martin
  • June 6, 2026

ja inderdaad we zullen moeten afwachten tot Lode79 meer duidelijkheid schept.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 7, 2026

In de app kreeg ik de foutcode 404 is opgelost door de app opnieuw te installeren. Online nog steeds melding enkel beschikbaar met het aanbod in onze packs. Ik kijk nog altijd via een box tv geen streaming hier. En ik heb in het abonnement de standaard optie pickx zitten om online te kijken. Conclusie in de app kan ik kijken en online niet 🤔. Alvast bedankt voor de reacties.

Mutlie
  • June 7, 2026

Sorry maar het blijft mij toch onduidelijk. Ik kan nu eenmaal niet over je schouder meekijken.

Je kijkt via de “box tv” dus de decoder? En dan een error 404 krijgen, dat is een typische  internet fout.
Het zou kunnen (geen ervaring mee) dat je het hebt over de Apple tv box dan? 
Met de Android gebaseerde decoders komt dat probleem niet voor, voor zover ik weet toch. Maar soit, het is opgelost toch?

Wat het online kijken betreft had ik graag toch ook wat meer verduidelijking. als je zegt “ Kan geen enkele zender meer zien” bedoel je dan ook letterlijk geen enkele zender - dus helemaal niets - en wat is dan de foutboodschap?
Of is er een locatie probleem (en met “geen zender” bedoel je de zender(s) die je op dat moment wil zien) ? Sommige zenders/uitzendingen zijn niet te bekijken omdat de uitzendrechten per regio kunnen verschillen of dat de app uw verbinding onterecht als 'buitenlands' detecteert.

Wendy B
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • June 8, 2026

@Lode79 

Kan je in je profiel je klantgegevens  even aanvullen.
Dat maakt het voor ons makkelijk om je klantenfiche
erbij te nemen en eens te bekijken wat voor producten
je hebt en hoe het verder moet. Dank je!

Groetjes
Wendy

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 8, 2026

@Lode79 Er waren zaterdag voor sommige klanten problemen met de Pickx app en website (error 404). Onze excuses voor het ongemak.

Ondervind je deze problemen nu nog ?