Vraag

Picx web only


Reputatie 2
Badge +1

Beste,

 

Misschien een niet zo rare vraag.

Maar is er een abonnement vorm waarbij ik geen decoder nodig heb om toegang te hebben tot proximus Picx?

 

Ik kijk tegenwoordig alleen maar Tv via mijn apple TV maar betaal wel huur voor 2 decoders (waarvan 1 binnenkort word terug gestuurd).

 

Ik had graag beide decoders terug gestuurd zonder mijn toegang tot picx en mijn opnames te verliezen. Bestaat hier al een abonnement vorm voor?


8 reacties

Als het een flex pack is die je hebt zit de 1ste decoder er in de prijs inbegrepen en voor de tweed is het 6€/maand er bovenop, als je nu de tweede decoder inlevert dan moet je uiteraard die 6€ niet meer betalen, maar bij een flex pack gaat er niks af als je ook de 1ste decoder inlevert.

Reputatie 2
Badge +1

@Martin 

Met andere woorden bestaat er voor de moment geen bundel (zoals bij telenet) om te kiezen zonder decoder. 

 

 

Als je een pack hebt met TV dan hebt je geen decoder nodig want je kunt nog streamen via de proximus pickx app

Maar het is beter dat je het officieel antwoord van een @Proximus forummedewerker afwacht als die hier de draad opneemt.

Reputatie 2
Badge +1

Als je een pack hebt met TV dan hebt je geen decoder nodig want je kunt nog streamen via de proximus pickx app

Maar het is beter dat je het officieel antwoord van een @Proximus forummedewerker afwacht als die hier de draad opneemt.

@Martin 

Maar het zou handig zijn om een pack te hebben zonder decoder maar dan met live streaming via Pickx.

ik weet niet of je flex pack hebt want in andere packs gaat er wel 8€ af als je de decoder opzegt dus komt dit neer op een pack zonder decoder.

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw Met Flex is het niet mogelijk om de decoder weg te laten. De huur van de 1ste decoder zit namelijk altijd inbegrepen in de prijs.

Het enige pack dat we hebben met tv zonder decoder is Epic Combo Light experience. Meer info via:

Epic combo: thuis & on the go | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD 

 

Bij Epic Combo Light experience heb je niet de mogelijkheid om opnames in te plannen.

Mijn idee was om gewoon volledig experience maar zonder decoder.

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw Met Epic Combo Full experience heb je wel de keuze tussen decoder en Apple TV, maar ook via Apple TV zijn er wat beperkingen ten opzichte van deze met decoder. Deze met Apple TV is dan wel een gecombineerde aanbieding met een contract van 2 jaar en een eenmalige kost van € 69. Aangezien jij reeds beschikt over Apple TV, vrees ik ook dat dit geen oplossing is. Helaas zijn er momenteel geen andere opties. Groetjes, Antonella

Reageer