Vraag

Pickx werkt niet meer op iPad



Toon eerste bericht

71 reacties


De 11-sports app heb ik uiteindelijk aan de praat gekregen omdat ik ios 12.4 nu heb geïnstalleerd. Dit brengt echter geen oplossing voor pickx, dus is er ook een probleem voor ios12.4 dan dat geweten is of wat kan ik nog ondernemen?Heb je dit probleem op de nieuwe iOS nog steeds? Ik zie dat bijna een halve dag later jouw app toch geregistreerd is geraakt.



  1. wat is het blijkbaar zo onoverkomelijk probleem met pickx?
  2. Wanneer zal het opgelost zijn?
De teams zijn nog steeds in onderzoek naar wat het probleem is. Het is momenteel nog niet te voorzien wanneer dit opgelost zal zijn.


Ja, een dag later herkende ie mijn login/wachtwoord dan uiteindelijk wel. Het laadt wel erg traag om je tv-content te zien of soms word je er gewoon weer vanaf gesmeten. Het is bovenal erg onstabiel: nu geraak ik bijv weer niet op de pickx-app, dat draait maar of hij herkent me niet. De 11-app herkende mij eerst niet, een tijd daarna weer wel. Het is altijd weer blijven proberen, wat een geknoei... ik word er moedeloos van.
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ons het zelfde probleem melden, ik vermoed dus dat er ergens een compatibiliteit probleem is met IOS 10.3.3 , de betrokken diensten is het aan het nakijken, ik laat hier zeker iets weten wanneer er een antwoord komt.
Na een maand zou dit toch al moeten opgelost zijn dacht ik,nu Yelo TV werkt gelukkig wel
Ik ondervind precies dezelfde problemen met proximus pickx en ipad iOS 10.3.3 en heb ook alle analoge mogelijke acties uitgevoerd (verwijderd, herladen, heropgestart). Zonder enig resultaat.
Ik wil 2 specifieke bijkomende accenten meegeven:
1. Op de specificaties van de pickx app staat dat er minimum 9.0 OS vereist is. Ik heb 10.3.3.
2. Wij betalen voor de service van pickx, terwijl dit sedert begin juli 2019 niet geleverd wordt. Proximus moet ons daarvoor schadeloos stellen
Ter vervollediging ook nog het vervolg van mijn martelgang met proximus: ik heb herhaaldelijk gebeld naar het 0800 nummer. Tot hiertoe 9 verschillende moderators, technische experten, pickx experten... aan de lijn gehad. Sommigen verwijzen mij voor hulp zelfs naar mijn kleinkinderen! Anderen verwijzen mij naar de proximus shop, waar ik zeer onvriendelijk onthaald werd.
Nu wacht ik reeds 4 dagen op een beloofd telefoontje van proximus..
servicegerichtheid en communicatie verdienen een grote O ! Proximus moet dit zo vlug mogelijk oplossen en communiceren met ons!

H
Reputatie 2
Badge
Toen ik liet weten dat de App erg traag start , je lang mag wachten op het laden van de TV gids, ROB niet kan gechromecast worden er allerlei fouten in de App zitten kreeg ik allerlei vragen van de helpdesk over welke IPad, welke smartphone en de laatste vraag : gaat het sneller via de webpage.
Het antwoord was : ja het gaat sneller.
Daarmee was de case blijkbaar gesloten ???? Want ik mocht de “service” evalueren ….

Ik las hierboven ook al de vraag : voor welke service betalen wij eigenlijk ?
Ik ondervind precies dezelfde problemen met proximus pickx en ipad iOS 10.3.3 en heb ook alle analoge mogelijke acties uitgevoerd (verwijderd, herladen, heropgestart). Zonder enig resultaat.
Ik wil 2 specifieke bijkomende accenten meegeven:
1. Op de specificaties van de pickx app staat dat er minimum 9.0 OS vereist is. Ik heb 10.3.3.
2. Wij betalen voor de service van pickx, terwijl dit sedert begin juli 2019 niet geleverd wordt. Proximus moet ons daarvoor schadeloos stellen
Ter vervollediging ook nog het vervolg van mijn martelgang met proximus: ik heb herhaaldelijk gebeld naar het 0800 nummer. Tot hiertoe 9 verschillende moderators, technische experten, pickx experten... aan de lijn gehad. Sommigen verwijzen mij voor hulp zelfs naar mijn kleinkinderen! Anderen verwijzen mij naar de proximus shop, waar ik zeer onvriendelijk onthaald werd.
Nu wacht ik reeds 4 dagen op een beloofd telefoontje van proximus..
servicegerichtheid en communicatie verdienen een grote O ! Proximus moet dit zo vlug mogelijk oplossen en communiceren met ons!

Hier hetzelfde , al een paar keer gebeld maar niets van antwoordt ik ga eens navragen bij de consumentenbond wat mijn rechten zijn ik betaal er per slot van rekening voor.

Reputatie 7
Badge +4
Zie topic : https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/werkt-pickx-op-ipad-met-ios10-3-47973
Pickx werkt nog altijd niet op Apple Ipad (softwareversie 10.3.3). Wanneer app open geklikt wordt, sluit hij van zelf opnieuw af. Herinstallatie reeds uitgevoerd, nog steeds niks.
Op mijn Iphone 6 werkt het wel, maar ik kijk liever op een groter scherm 😉
Zie topic : https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/werkt-pickx-op-ipad-met-ios10-3-47973
😱
De bocht is ingezet! Men begint nu te antwoorden dat het probleem opgelost is met iOS12.4.
Dus spaar al maar vast voor een nieuwe iPad.
Proximus gaat dit probleem volgens mij helemaal niet (meer) oplossen /opgelost krijgen voor iOS9.0. Anders had dat op zoveel tijd al wel gelukt geweest.

Schande Proximus! Noch communicatie, noch oplossing, noch compensatie!
Begin nu toch ook benieuwd te worden wat een consumentenorganisatie van zoiets vindt...
Reputatie 7
Badge +4

Zie topic : https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/werkt-pickx-op-ipad-met-ios10-3-47973:scream:

De bocht is ingezet! Men begint nu te antwoorden dat het probleem opgelost is met iOS12.4.
Dus spaar al maar vast voor een nieuwe iPad.
Proximus gaat dit probleem volgens mij helemaal niet (meer) oplossen /opgelost krijgen voor iOS9.0. Anders had dat op zoveel tijd al wel gelukt geweest.

Schande Proximus! Noch communicatie, noch oplossing, noch compensatie!
Begin nu toch ook benieuwd te worden wat een consumentenorganisatie van zoiets vindt...



Even voor de duidelijkheid , we voorzien wel een fix, ook voor IOS 9.0. Zoals ook te lezen is op het andere topic. Het is nu nog een paar dagen af te wachten tot die geverifieerd is en daarna beschikbaar is.
Ik ben pas overgestapt van telenet naar proximus, installateur kwam vandaag. Daarna uren zitten knoeien en ik dacht dat het probleem bij mij lag. Support dacht ook de hele tijd in die richting. Uiteindelijk wees het probleem naar de ios... er was idd ergens melding dat eraan gewerkt werd. Nu ik zie dat dit topic al een hele tijd meegaat, stemt mij dat toch allesbehalve gerust...

De 11-sports app heb ik uiteindelijk aan de praat gekregen omdat ik ios 12.4 nu heb geïnstalleerd. Dit brengt echter geen oplossing voor pickx, dus is er ook een probleem voor ios12.4 dan dat geweten is of wat kan ik nog ondernemen?
Ter info: pas morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om je instellingen eens na te trekken en je verder te helpen, blijkbaar ben je niet alleen waarbij ineens problemen optreden met pickx op iPhone en iPad
Reputatie 1
Ok. Indien nodig ben ik morgen te bereiken per maol of telefoon.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 1
Is er al nieuws over het probleem met Pickx op de Ipad.
Ondertussen zouden de problemen op iOS moeten verholpen zijn. Mocht je toch nog problemen opmerken, best even de app deïnstalleren en opnieuw installeren.
Reputatie 1
Ik heb Pickx verwijderd en via appstore weer binnengenomen.
Spijtig genoeg is er niets gewijzigd.
Wanneer ik op de app klik wil hij openen maar daarna stopt het onmiddellijk.
Vervelend!
Jouw configuratie hier staat alleszins correct. Heb je jouw toestel gewoon al eens herstart?
ik lees van sommigen dat je eerst de app geforceerd moet stoppen en dan data ook eerst verwijderen vooraleer opnieuw te installeren maar ik weet niet of dit ook geldt voor het iPad iOS systeem!
Reputatie 1
Het gaat van kwaad naar erger...
Ik heb de app verwijderd en het toestel afgezet.
Na herstart de app weer willen opladen.
Het opladen loopt niet tot het einde en na enige tijd krijg ik bericht " proximus pickx opladen niet mogelijk op dit moment".
Reputatie 1
Ik heb even de app van knack als abonnee verwijderd en opnieuw ingesteld.
Alles verloopt vlekkeloos, dus aan mijn toestel zal het niet liggen denk ik dan.
Reputatie 1
Ok bedankt
Bij het openen van de app sluit de app direct ???op iPad pro werkt deze wel , op iPad 3 niet ! Proximus tv app werkte wel !
Reputatie 2
Badge
Dit is onaanvaardbaar voor een bedrijf als Proximus. Programmas wijzigen zonder na te gaan
of het op een paar basis configuraties te testen, alvorens uit te rollen. Ik heb al maanden terug
gevraagd om dit steeds eerst af te toetsen, maar 'voice of the customer' is blijkbaar iets die
de developers niet kennen.
Is het mogelijk om een vorige versie van voor een paar weken terug online te zetten.

Hier identiek probleem op iPad 2, ios 9.3.5 ( hoogste ondersteunde IOS).
Reputatie 1
Het is nu de 5e dag dat ik geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik een belangrijke som per maand betaal.
Als klantenervaring is dit "0".
Vorige week nog bezoek gehad van medewerker in het kader van happy house wat top was en nu dit...?
Het is inderdaad onaanvaardbaar dat men onvoldoende test vooraleer iets online te plaatsen.
Ik hoop dat u morgen vrijdag een oplossing vindt want anders ga ik week 2 in zonder dat ik mijn opnames op de Ipad kan bekijken.
Is er echt niemand bij Proximus in staat dit op te lossen? Ik ben niet alleen met dit probleem!
Pickx app na update onbruikbaar Op iPad. En ik ben duidelijk niet de enige. Hoog tijd dat Proximus zijn klanten helpt.
En wel snel. Een beetje beleefdheid tegenover wie je salaris betaalt zou passen : communicatie aub !!
Pckx app na update onbruikbaar op Ipad - Waarom de verbruiker niet verwittigen?? - Kan de vorige versie niet terug geactiveerd worden? - Heeft Proximus geen "B-plan"?
Proximus is er terug een zootje van aan't maken . . .

Reageer