Vraag

pickx werkt niet deftig en proximus doet niks!

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

7 maanden gelen lid geworden. Vanaf dag 1 hapert Pickx (beeld stopt 2-3 sec. geluid loopt verder). Veel telefoon gekregen met de stomste oplossingen: trek het stopcontact uit, reset alles, enz… Werkt gewoon niet.

oplichterij noem ik dit. Iets verkopen dat niet perfect werkt en het enige dat ze tot hier toe gedaan hebben is de prijs opgeslagen.

Wil vandaag nog een echte oplossing anders staat morgen FB vol, brieven naar testaankoop, ombudsman en minister van telecommunicatie.

jullie moesten u schamen! u weze gewaarschuwd


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Verheyen nik Ik zie dat er een afspraak met een technieker geboekt is. Hou ons hier gerust op de hoogte of dit het probleem heeft opgelost. 

Tja… zoals altijd : veel beloven. ondertussen is het 17:53 en nog steeds niemand gezien

Reputatie 7
Badge +4

@Verheyen nik Heeft men u niet gecontacteerd om te zeggen dat de afspraak niet nagekomen kon worden ? Dat zou inderdaad niet mogen. 

Ik zie dat er ondertussen wel iemand geweest is. Hopelijk zijn je problemen nu opgelost. 

vriendelijke technieker, gaf goeie uitleg en verbond modem en apple tv met een kabel.

Resultaat: NOPE

Dus stop met al uw uitvluchten en onzin: alle apps werken perfect alleen pickx niet, die app deugd gewoon niet anders zouden de andere apps het ook hebben.

Reputatie 5
Badge +2

@Verheyen nik Ik heb een ticket aan gemaakt hiervoor naar de juiste dienst.

Reageer