Beantwoord

pickx werkt meestal niet.

  • 11 November 2021
  • 59 reacties
  • 741 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Ik heb hetzelfde probleem,tablet en smartfoon naar aparte chromecast.Blijkbaar marcheert het beter met een laptop maar dat heb ik helaas niet.

op geen enkele werkt het bij wimmer

“Op geen enkele”?
Hier ben ik niet mee.  Hoe weet je dat? Noemt Wimmer al die apparaten in een ander topic dan?
Google chrome cast, Philips chrome cast en de V7 chrome cast zijn in principe 3 verschillende apparaten (misschien niet technisch) met (alweer in principe) 3 verschillende firmwares

Reputatie 2
Badge

Zoals al meermaals geschreven zend ik vanuit 2 GSm's en een tablet allemaal Android naar de ingebouwde chrome cast van mijn Philips tv

op geen enkele werkt het bij wimmer

maar welke chrome cast? die van google? die van de tv? die van de V7?

 

Reputatie 2
Badge

Chrome cast werkt perfect alleen niet met de Pickx APP.

 

 

Dat is inderdaad ingebouwd in de V7

NB: Als de chromecast niet werkt, gelieve de chromecast app data te verwijderen.
Ga naar settings - device settings - apps - chromecast - clear data

Mogelijk is die niet compatibel met Pickx?
Vergis ik mij of is er ook een chromecast ingebouwd in de V7? Zo ja, heb je die al geprobeerd?

Dit zal zeker niet werken wordt nog niet ondersteund.

Volgens mij nog voor geen enkele TV.

Reputatie 2
Badge

Chrome cast ingebouwd in Philips Oled tv. 

Maar er zijn veel mensen met cast problemen met Pickx hoor

👍😂

Dat kan me gebeuren als ik  iets te hevig ben :joy:

ik den dat wimmer ondertussen al meer gewoon is :slight_smile:

Oops, de vraag was niet aan Wimmer gericht, dat zijn hier twee (quasi identieke) klachten die door mekaar lopen :clown:

Wimmer, Daisy vraagt welke chromecast (apparaat) je gebruikt, niet of je chrome gebruikt als webserver.
Ik weet niet of een specifieke apparaatversie en firmware een vereiste is om te casten, maar als je daar geen antwoord op wil geven en enkel afgeven op Proximus kan je ook geen oplossing verwachten, hoor.

Reputatie 2
Badge

Ik gebruik Google Chrome maar kan pick webversie van daaruit niet casten wat ik  overigens al meermaals aan jullie doorgaf. Wat baten kaars en bril als Proximus niet zien en wil. 

Reputatie 7
Badge +5

@cicero Kan je mij doorgeven welke chromecast je gebruikt? Dan geef ik dit door aan de experts.

Gewoon om te weten:

En lukt het ook niet via de webversie met chrome browser?

Allemaal goed en wel om de web versie te gebruiken maar op mijn smartfoon zie ik niets om te casten.

Wat nu????

Inderdaad Wimmer, ik kan casten maar niet vanuit Edge  browser die ik het meest gebruik omdat ik niet zo’n fan ben van de google browser, maar ieder zijn mening uiteraard.

En waarom die problemen niet opgelost geraken, nee daar heb ik evengoed het raden naar, ook weet ik niet of dit Prox IT’ers zelf zijn die daar mee bezig zijn of dat dit uitgeven wordt enz…..

Reputatie 2
Badge

Martin, begrijp je ook waarom die hevige reacties gedurende maanden er niet voor zorgden dat Proximus de bugs eindelijk uit de Pickx App haalde ????

Kan jij trouwens casten vanuit Pickx webversie ? Zelfs vanuit de PC is er geen cast icoontje ?

@wimmer, ik denk dat je dit op u genomen hebt, ik heb het niet bepaald over die post hier, maar ik had het dan beter anders geformuleerd, gezien de vele posten met soms hevige reacties omtrent problemen met Pickx. En dat er soms hevige reacties komen dat is ook begrijpelijk zeker als je blijft met problemen zitten, ik ben trouwens of beter gezegd onze pa is ook overgestapt naar Proximus (wel al ondertussen jaren geleden, omdat bij de vorige provider de problemen ook maar niet opgelost geraakten.

Ik moet hier tenslotte niet hevig reageren want, pickx werkt bij mij, of mss moet ik ook beter zeggen werkt tot nu toe nog goed bij mij :relaxed:

Ik persoonlijk gebruik meestal pickx op mijn laptop, maar dat is persoonlijk, de meesten zullen wel hun smartphone of tablet gebruiken.

Reputatie 2
Badge

Martin : hevige reacties ??

quote “Sneller internet werkt “

dit is fictie : https://itdaily.be/blogs/infrastructuur/hoe-proximus-met-ultra-vectoring-aan-sneller-internet-werkt/ ||| https://itdaily.be/nieuws/infrastructuur/proximus-en-nokia-verdubbelen-vdsl-internetsnelheid-in-wereldprimeur/

Dit is gemeten realiteit

26.6 Mbps (downloaden ),7.41 Mbps (uploaden)

Reputatie 2
Badge

Waarom pickx webversie gebruiken? Op de GSM geen cast symbool.op het web van de zenders zelf daarentegen.... 

Reputatie 2
Badge

Zoals al heel vaak herhaald de Pickx APP deugd niet. Alleen doet men er niets aan. Ik kan allerlei dingen casten Vrt u, Auvio, YouTube etc maar Pickx is in handen van de specialisten. Na veel klagen krijg ik een maand replay dat ik dus niet kan gebruiken want Pickx werkt niet.

Zou jij gelukkig zijn dat je hiervoor moet betalen? En neen ze reageren dit weekend niet. Afgelopen maanden evenmin 

Reageer