Skip to main content

Sinds een paar dagen stopt het afspelen van opgenomen programma’s met pickx web na een minuut of 5. Bij sommige opnames moet ik dan zelf de play-knop drukken om verder te gaan waarbij het programma een spaar seconden terug springt. Bij andere programma’s gaat het spelen wel verder maar ook na een terugsprong van een paar seconden.

Ik heb een bbox3 en een v7 met een unifi-netwerk waarbij pickx in zijn eigen vlan zit. De pc waarop ik afspeel is een windows10 en het afspelen gebeurt meestal met Opera maar ook met Edge heb ik hetzelfde verschijnsel. Het unifi-netwerk is paar weken geleden geupdate en daarna ging alles nog goed.

De obligatoire restarts e.d. zijn al gebeurt en veranderen niets aan het gedrag. Ook het uitschakelen van de anti-virus veranderd niets. Afspelen met Plex geeft geen problemen.

Enig idee van de oorzaal en hoe dit te verhelpen?

Totaal geen reactie of oplossing meer ??? 🤔

Die reactie moet komen van Proximus. Ik vermoed (hoop) dat ze met de oplossing bezig zijn en er snel een werkzame update volgt, zo mogelijk zonder bugs.
De forumleden (de niet PX medewerkers) kunnen verder niets doen (behalve ons aantal reacties verhogen).

Die reactie moet komen van Proximus. Ik vermoed (hoop) dat ze met de oplossing bezig zijn en er snel een werkzame update volgt, zo mogelijk zonder bugs.
De forumleden (de niet PX medewerkers) kunnen verder niets doen (behalve ons aantal reacties verhogen).

Bedankt voor uw reactie Mutlie  😉

@Dirk DS @Hans B We hebben deze klacht nog niet vaker gehoord. Maar vermits je het in verschillende browsers voorhebt, en je paswoorden op andere sites wel onthouden worden, zal ik dit doorspelen naar de verantwoordelijken van de app om dit eens verder te bekijken. 

Bedankt voor uw reactie HadewychT , ik vind wel dat ik reeds lang genoeg wacht en geduld heb gehad nu voor een oplossing die niet snel genoeg komt ondanks ik maandelijks evenveel betaal als anderen waar wel alles werkt ?

Graag snel een oplossing of compensatie voor deze langdurige problemen sinds jullie update. 

Voor de update werkte wel alles naar behoren, dus probleem ligt niet bij mij.

Mvg

Sinds 26 Mei wacht ik al en nog steeds geen reactie of oplossing !  (Meer dan 5 weken) !

Dit ruikt naar opstappen voor mij want totaal geen service voor de klanten……. 😡

@Dirk DS Wij geven de opmerking door naar de juiste diensten. Echter kunnen aanpassingen niet altijd direct worden uitgevoerd.

Dat begrijp ik wel Michael V, en schiet zeker niet naar jullie, maar begrijp ook mijn frustratie na meer dan 5 weken he. 😉

@Dirk DS Het is zeker niet plezant dat sommige dingen niet meer werken zoals je gewoon bent. Daarom ook dat we deze doorgeven. Echter, kan ik alleen maar zeggen dat een aanpassing of update van een bestaand product lang op zich kan wachten wegens als we iets doorgeven dit niet direct al 1ste in de lijn komt te staan. 

Ondertussen meer dan 8 weken en nog steeds niets ? 😓

Ondertussen meer dan 3 maand verder en nog steeds niets ? 😓

De medewerkers hebben oftewel nog niks gehoord oftewel dit topic uit het oog verloren (of beide).
Ze zijn niet aanwezig in het weekend.

Kan goed zijn Mutlie, maar als je hier al meer dan 3 maand melding hebt gedaan moet je nu niet zeggen nog niks gehoord en nog minder dat er nog steeds geen reactie is laat staan oplossing. Einde contract zal ik dit in mijn achterhoofd houden…………. gewoon zwak als hulp.

Ondertussen meer dan 4 maand verder en nog steeds niets ? Geduld is op en is duidelijk dat ze gewoon niets doen om oplossingen te zoeken laat staan te geven………!

Reageer