Skip to main content
Vraag

Pickx Sport annuleren lukt niet

• June 15, 2025
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Beste,

Nadat ik belogen werd 2 maanden lang via de DAZN zenders tijdens de reclame dat de Club World Cup "hier op DAZN" te bekijken valt vanaf 15 juni, zie ik nu dat dit niet zo is, op geen enkele dag, geen enkele DAZN zender, alleen maar herhalingen van competities die voorbij zijn. Ik probeer nu al paar uren via Abonnementen Pickx Sport te annuleren en krijg telkens het bericht dat er op dit moment problemen zijn met deze functie.. raar hoe de 100en andere functies op de site en portal dan wel weer perfect werken. Na vele malen te proberen ben ik het beu, ik zou graag Pickx Sport verwijderen dank u.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Mathys voor de Belgische voetbal wedstrijden is er nog geen overeenkomst met proximus en telenet met DAZN, telenet heeft ook enkele voetbal wedstrijden exclusief in hun aanbod, er veranderd nog veel tegen dat de meeste wedstrijden weer beginnen.

ik snap dat je het wil opzeggen dan. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 15, 2025

Mathijs,

Weet dat de wedstrijden van de Club World Cup gratis worden gestreamd  door DAZN. Het volstaat om de app DAZN te downloaden en daar een account aan te maken. 

Opzeggen van uw sportabonnement bij Proximus kan in princincipe via Myproximus of telefonisch op 080022800.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2025

Mathijs,

Weet dat de wedstrijden van de Club World Cup gratis worden gestreamd  door DAZN. Het volstaat om de app DAZN te downloaden en daar een account aan te maken. 

Opzeggen van uw sportabonnement bij Proximus kan in princincipe via Myproximus of telefonisch op 080022800.

Had ik pas door nadat de startceremonie en match Al Ahly - Inter Miami voorbij waren, maar die app installeer ik niet meer, precies een diavoorstelling in Powerpoint die je bekijkt als je een voetbalmatch opzet, op playstore ook gezien dat de app nog altijd 1/5 krijgt en ze geen enkele moeite doen om het te verbeteren, ze steken wel tijd om alle exclusiviteitscontracten te winnen zodat niemand nog deftig voetbal kan kijken, schandalig is het, zegt alles over DAZN. En Pickx Sport opzeggen lukt vandaag nog steeds niet:

Fout

Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.

Alleen bij het annuleren krijg ik dit te zien, voor de rest werkt alles perfect bij hun, vind ik ook wel opvallend.

Martin
  • June 15, 2025

@Mathys PX moderatoren zullen dit wel opzeggen voor u als ze maandag hier terug langskomen.

………………………….

En Pickx Sport opzeggen lukt vandaag nog steeds niet:
Fout: Er is een tijdelijk probleem met MyProximus.
Probeer later opnieuw de opties aan te passen.

…………………………….

PS: Heb er geen ervaring mee maar lukt het niet op → deze aangegeven manieren

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 16, 2025

@Mathys 

Op 15-6 is de opzeg wel bij ons uitgevoerd via je my proximus.

mvg

Tina