Pickx+ geïnstalleerd op notebook, smartphone en tablet.
Sedert paar dagen opent Pickx+ niet meer enkel op de tablet.
Krijg onderstaande melding.
App reeds verwijderd, cache leeg gemaakt en opnieuw geïnstalleerd.
Lukt niet meer.

Pickx+ geïnstalleerd op notebook, smartphone en tablet.
Sedert paar dagen opent Pickx+ niet meer enkel op de tablet.
Krijg onderstaande melding.
App reeds verwijderd, cache leeg gemaakt en opnieuw geïnstalleerd.
Lukt niet meer.
Ik denk dat je wilt zeggen dat je “Proximus+” opnieuw geïnstalleerd hebt, want een app “Pickx+” bestaat niet wel een app “Pickx” bestaat voor het nieuw tv platform en een app “proximus Pickx” voor het oud tv platform, waar je de zender van Pickx+ kunt bekijken als een Pickx+ abonnement hebt?
Sorry, was volledig verkeerd bezig.
Is inderdaad Proximus+ die moeilijk doet op de tablet.
Op smartphone en notebook geen probleem.
Ik heb het zelfde probleem op mijn samsung galaxy tab S9 heb alles al geprobeerd niks helpt zelf na 2 updates van de app is het probleem nog niet opgelost ! als ik de app open sluit deze zich meteen weer af en krijg ik de melding van hier boven dat de app een bug bevat graag een oplossing voor dit probleem aub?
welke app is het dan dat je installeert de “Pickx” of “proximus Pickx”
de Proximus+ app.
Je moet de app eens openen en schudden met je apparaat (de tablet) je zal dan een pop up zien verschijnen waarmee je een mail kan versturen naar het juiste team om dit verder te onderzoeken.
Geert
Je moet de app eens openen en schudden met je apparaat (de tablet) je zal dan een pop up zien verschijnen waarmee je een mail kan versturen naar het juiste team om dit verder te onderzoeken.
Geert
ik krijg hier toe de kans niet als ik de app probeer te openen sluit deze meteen terug van zelf !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.