Skip to main content
Vraag

Pickx opnames: volledige serie verwijderd ipv 1

  • December 4, 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Terwijl ik een aflevering uit een serie opnames wou verwijderen omdat we ze bekeken hadden, viel mijn scherm weg en werden alle afleveringen (13 in totaal) verwijderd, zonder dat ik dat aangeklikt had. Erg vervelend. Moderators, kunnen jullie deze terug halen?

1 reactie

Martin
  • December 4, 2025

Terwijl ik een aflevering uit een serie opnames wou verwijderen omdat we ze bekeken hadden, viel mijn scherm weg en werden alle afleveringen (13 in totaal) verwijderd, zonder dat ik dat aangeklikt had. Erg vervelend. Moderators, kunnen jullie deze terug halen?

@jaymz 

  • heropstarten van decoder helpt niet ?
    Indien niet, probeer ook eens Clear data & herstart >>
  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
              |- Controleren op Updates         
              |- Zenderinfo ophalen       
              |- Clear data & herstart         
  • ________________________________________________________

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
Voor de PX-moderatoren is het altijd gemakkelijker om u beter/vlotter te kunnen verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

________________________________________________________
zij zullen u verder ook wel vragen om welke 13 afleveringen het gaat