Vraag

Pickx op Google Chromecast MET Google TV

  • 20 February 2021
  • 50 reacties
  • 6968 Bekeken


Toon eerste bericht

50 reacties

Van de technische klantenservice vandaag. Zou sinds kort opgelost moeten zijn. 
Maar wou het voor de zekerheid eens vragen aan gebruikers.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb er op dit ogenblik geen zicht op wanneer dit het geval zijn zijn. Ik heb deze vraag opnieuw doorgestuurd naar de verantwoordelijken voor de app.

Reputatie 5
Badge +2

We kunnen hier spijtig genoeg nog niet meer info over geven.

Dat is jammer had mij speciaal hiervoor een Chromecast met tv voor aangekocht zodat ik niet telkens met de smartphone moest kijken. Ik hoop dat hier snel Verandering in komt. 

IK heb nog een oudere chromecast HDMI dongle en daar werkt het wel mee, indien je zo ene op de kop kan tikken zou je voorlopig hiermee je plan kunnen trekken

In feite bedoelde ik dat je ondertussen inderdaad je plan kunt trekken met google chromecast, alleen vraag Ik mij af trouwens of de HDMI dongle “google chromecast met google TV” nu al werkt voor Pickx, want daarom werk ik voor alle zekerheid nog altijd met een oude versie, anders zou ik mij zo ene aankopen zodat je die met een afstandsbediening kunt bedienen.

Spijtig dat dit niet gaat, vindt ik voor een bedrijf als Proximus een serieus gezichtsverlies.

Reputatie 1

We zullen de hoop maar opbergen dat Proximus deze app ooit zal aanbieden zeker?

Natuurlijk beter voor hen gezien ze dan lekker kunnen cashen bij de mensen die (uit gemakkelijkheid) dan maar een 2e decoder gebruiken.
Het zou wel netter zijn dat Proximus zou kiezen om ofwel zowel voor Apple als voor Google de optie beschikbaar te maken ofwel voor geen van beide.

Soit, enige zekerheid in het leven: Vanaf 1 januari 2024 verandert de prijs van de Flex packs: + € 3/maand

Helaas nog steeds niet. Wat een teleurstelling.

Is hier nog meer nieuws over. Ik dacht een Google chromecast met Google TV aan te schaffen (dus een chromecast met afstandsbediening). Ik ben nieuw bij Proximus en ik wou een decoder voor in de living en voor in mijn slaapkamer wou ik gewoon Pickx streamen met chromecast. Maar ik wil dit graag installeren ipv te werken met smartphone. 

+1 voor een update aub. :)

Reputatie 7
Badge +4

Is hier nog meer nieuws over. Ik dacht een Google chromecast met Google TV aan te schaffen (dus een chromecast met afstandsbediening). Ik ben nieuw bij Proximus en ik wou een decoder voor in de living en voor in mijn slaapkamer wou ik gewoon Pickx streamen met chromecast. Maar ik wil dit graag installeren ipv te werken met smartphone. 

voorlopig heb ik hier nog geen verdere info over jammer genoeg

@Frans_053 Ik heb je vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijken voor de app. We houden je op de hoogte zodra we meer weten. 

Kan dit nu ondertussen? Picks op mi box?

Van de technische klantenservice vandaag. Zou sinds kort opgelost moeten zijn. 
Maar wou het voor de zekerheid eens vragen aan gebruikers.

 

 

Niet dus :-(

Vandaag nog getest maar helaas.

Sinds vorige week overweeg ik om terug naar Telenet te gaan. Hun app werkt wel op de Google tv.

 

Tot nu toe zijn er nog altijd geen meldingen dat Android TV ondersteund wordt.

(google chromecast 4k met google TV = Android 10 / Mi box = Android 8.1 )

Beste, kan dit ondertussen al we zijn weer een paar maanden verder

@Frans_053 Momenteel is er inderdaad nog geen Pickx app beschikbaar voor Google TV. Het staat wel op de (middellange tot lange termijn) planning, maar op korte termijn is een Google TV app nog geen prioriteit.

Beste,

Kan je nog eens navragen of hier ondertussen wel al een prioriteit van werd gemaakt op korte termijn? Ik ben onlangs Proximus klant geworden met een Fiber Flex Premium pack en er werd mij eigenlijk wijs gemaakt dat de Pickx app werkt op “alle” Android toestlelen. Wij hebben hier thuis 3 witte “Google Chromecast 2020” toestellen met Android TV 10 (Google TV) maar Pickx app is niet beschikbaar. Ik ging ervan uit dat dit onder “Android toestellen” viel. Wij proberen nu te streamen via gsm, maar dit vlot toch niet zo…

 

Eveneens is het wel raar dat er een Android box is van Proxmus met Pickx erop en deze draait ook op “Android TV”, dus de app bestaat alsinds maar is niet beschikbaar voor het publiek?

En inderdaad net zoals er een pickx app is voor Apple TV is er dan weer geen voor Android TV box!?

Reputatie 5
Badge +2

 

We kunnen hier spijtig genoeg nog niet meer info over geven.

 

Wat is de status hiervan? 

Nee hier is nog geen verdere status over.

Reputatie 5

Ik ben eens benieuwd. De nieuwe Chromecast gebruikt Android tv. Daarvoor is al maanden geleden een app voor beloofd.

je zou toch veronderstellen dat het niet zo moeilijk moet zijn want draait wel met de ingebouwde chromecast op de Android TV decoder

Beste,


we zijn nu ondertussen enkele maanden verder. Kan ik met een gerust hart voor mijn zoon zijn kerst  een
Xiaomi Mi Box S (Android TV) kopen. Zal Proximus pickx hierop draaien?

ik vrees er voor want draait ook nog niet op de box “Android TV”

De pickx app  werkt  ook  niet op mijn  xiaomi mi stick.  Is blijkbaar nog niet vrijgegeven voor android TV.

Je zou er dan ook voor moeten betalen   via abo  en het zou  de Proximus decoder overbodig maken.

Mvg Artie

Nochtans werkt het dan wel voor “Apple TV” en maakt ook de Prox decoder overbodig.

Reageer