Skip to main content
Beantwoord

Pickx op de GSM werkt niet

• April 17, 2026
  • 30 reacties
  • 244 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Mutlie
  • April 25, 2026

Ik heb zelf geen problemen maar ook geen iPhone. Dus vergeef me mijn domme vraag 🥸

Heb je iets gewijzigd aan je instellingen?

Of heb je recent een iOS update ontvangen,?

Martin
  • April 25, 2026

Mutlie , weet jij dat soms of het klopt (wat ik ergens op een of ander forum tegengekomen ben) dat Proximus dit apart PIckx-app data verbruik afgeschaft heeft in de huidige abonnementen, maar of dit afgeschaft werd in de oude abonnementen dit denk ik toch niet?

Mutlie
  • April 25, 2026

Dat is volgens mij inderdaad enkel van toepassing op nieuwe abonnementen, niet voor de bestaande (oude) packs.
MyProximus werkt momenteel gebrekkig (onderhoudswerken aan de gang) zodat ik het niet zomaar even snel kan nakijken. Volgens mij had ik van de week toch nog altijd 20+5 GB op mijn nummer.
Mijn eigen smartphone staat vandaag niet tussen mijn toestellen (?? - tja Proximus update 😄 ), die van mijn vrouw wel en zij heeft dus wel 20+5GB.
Als die gegevens tenminste nog kloppen gelet op de werken.

Baars
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 28, 2026

@Baars Ik ga dit zelf moeten navragen waarom uw verbruik van de app toch van uw gewone teller gaat en niet van de pickx teller. Als ik een antwoord heb kom ik bij u terug.

Sorry maar dat navragen duurt nogal even zeg, wat is de reden daarvoor/

Wij gaan met de camper er weer een paar dagen er op uit en konden dan tv kijken via de Pickx app maar dat gaat dus weer niet lukken.

Het zit wel in ons abonnement en betalen daar trouw iedere maand voor beseft Proximus dat eigenlijk wel dat dat GEEN GOEDE RECLAME IS ?

Baars
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 5, 2026

Waarom komt er geen antwoord meer op mijn vraag over Pickx?