Skip to main content
Vraag

pickx op appleTV: elke dag moet ik mijn login gegevens opnieuw invoeren


Toon eerste bericht

35 reacties

  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 25 maart 2025

@HadewychT 

Ik denk eerder onder druk van de reclame lobby! Die willen dat niet natuurlijk dat je hun reclame netjes gecontroleerd kunt doorspoelen! Enfin, het hoeft nu niet meer voor mij! De app is verwijderd van mijn ATV. Ik zal wel gewoon verder kijken met de tvBox van px.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 126 reacties
  • 27 maart 2025

Is mij duidelijk nu.

Ga er van uit dat 1.10.3 voor oud platform is en 1.9 voor nieuw platform.

Een beetje verwarrend omdat nummering een beetje hiervoor zorgt.

Klopt dit?


Martin
  • 33375 reacties
  • 27 maart 2025

Logisch gezien moet 1.10 een update  zijn die na 1.9 komt.

→ Pickx op de App Store tvOs :  hier spreken ze alleen van 1.9.1

26 maart 25
With our new 1.9.1 version we have improved the readability of our TV Guide.

We also grouped content of same series: When opening a series program, scroll down and you will find the past and future episodes airing of the same series.

Als via je AppleTv box naar de Apple app store gaat, kan je toch zien welke versie je hebt of kan downloaden van Pickx-app, afhankelijk van op welk TV platform je nu zit en al je nog niet aan beurt bent voor het nieuw platform ga je ook de versie van pickx voor het nieuw platform niet kunnen installeren.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 maart 2025
HadewychT schreef:

@Gilbert_030 Onze excuses voor de hinder die je ondervond deze nacht. 

Zoals hierboven al uitgelegd moesten we de miniaturen  helaas deactiveren om enkele haperingsproblemen op te lossen die sommige van onze klanten hadden. Je kan wel nog steeds doorspoelen met de >>en << of via de knopjes links en rechts van OK. 

Is het de bedoeling dat die terug gaan geactiveerd worden? Nu ben ik van een perfect werkende app (oude versie) naar een app gegaan met precies minder features en veel minder gebruiksgemak. Er is idd geen miniatuur meer, en per 10 sec doorspoelen is extreem onhandig. Meer wel dan niet pauzeert de app dan ook of spoelt hij niet door…


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 126 reacties
  • 5 april 2025

Pickx app 1.9 is vrijgegeven voor Android .

Update gedaan en geïnstalleerd op mijn telefoon.

Kan de app echter niet openen omdat ik nog op oude platform zit.

Blijkt dus dat 1.9 alleen beschikbaar is voor nieuw platform en 1.10.3 voor oude platform.


Martin
  • 33375 reacties
  • 5 april 2025

@georges_063 bedankt voor de feedback.

ik had het ook zo eerst begrepen maar aan de nummering 1.9 en 1.10,  dacht ik dan dat het een logische update zou geweest zijn van de 1.9. maar 1.10 heeft dus duidelijk iets met de NTVBE te maken.

bij de decoder is het aan het eerste cijfer te zien dat je op het NTVBE zit namelijk beginnende met een 6. en voor het oude tv platform beginnende met een 5…….


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 126 reacties
  • 8 april 2025

Sorry Martin. Maar ik denk nog dat je het verkeerd ziet.

Ik heb voor Apple tv 1.10.3 .en kan 1.9 wel installeren maar niet openen in de app store.

Ook op mijn Android tel.kan ik 1.9 wel installeren maar niet openen.

En dit omdat ik nog op oud platform zit.(5.168)

Dus 1.10.3 heeft niets te maken met NTVBE.

"iets" in uw reactie zou vlgs mij "niets" moeten zijn.

Maar het is duidelijk allemaal nogal verwarrend en excuses moest ik toch fout zijn

 

 


Martin
  • 33375 reacties
  • 8 april 2025
georges_063 schreef:

Sorry Martin. Maar ik denk nog dat je het verkeerd ziet.

Ik heb voor Apple tv 1.10.3 .en kan 1.9 wel installeren maar niet openen in de app store.

Ook op mijn Android tel.kan ik 1.9 wel installeren maar niet openen.

En dit omdat ik nog op oud platform zit.(5.168)

Dus 1.10.3 heeft niets te maken met NTVBE.

"iets" in uw reactie zou vlgs mij "niets" moeten zijn.

Maar het is duidelijk allemaal nogal verwarrend en excuses moest ik toch fout zijn

@georges_063 
Ik ben hier inderdaad uit mijn pedalen geschoten ;-) 

Ik ben nu eens op mijn AndPhone gaan kijken en ik heb inderdaad Pickx versie 1.9.1000 en zit op het Nieuw platform(6.).
Het Pickx icoontje bevat alleen  “⌘“ zonder “Pickx” eronder vermeld en ik denk dat het pickx app icoontje bij u wel nog “⌘“ met de tekst “Pickx (eronder)” bevat?

Welke Pickx versie draait er dan bij u op je AndPhone?

Maar omdat ik geen AppleTV OS heb kan ik dit niet controleren wat het Pickx versie nummer is voor het nieuw platform! 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 126 reacties
  • 8 april 2025

Misschien click pedalen gebruiken Martin😉

Heb op mijn Android phone versie 7.5.2.

(24060505 cc1.2024.423.1)

En op Apple tv 1.10.3.

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 126 reacties
  • 8 april 2025

En op tel. Inderdaad icoontje met "pickx " er onder.