Skip to main content
Vraag

pickx op appleTV: elke dag moet ik mijn login gegevens opnieuw invoeren

Toon eerste bericht

29 reacties

• Practitioner
  • 30 reacties
  • 25 maart 2025

@HadewychT 

Ik denk eerder onder druk van de reclame lobby! Die willen dat niet natuurlijk dat je hun reclame netjes gecontroleerd kunt doorspoelen! Enfin, het hoeft nu niet meer voor mij! De app is verwijderd van mijn ATV. Ik zal wel gewoon verder kijken met de tvBox van px.

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 122 reacties
  • 27 maart 2025

Is mij duidelijk nu.

Ga er van uit dat 1.10.3 voor oud platform is en 1.9 voor nieuw platform.

Een beetje verwarrend omdat nummering een beetje hiervoor zorgt.

Klopt dit?

Martin
  • 33241 reacties
  • 27 maart 2025

Logisch gezien moet 1.10 een update  zijn die na 1.9 komt.

→ Pickx op de App Store tvOs :  hier spreken ze alleen van 1.9.1

26 maart 25
With our new 1.9.1 version we have improved the readability of our TV Guide.

We also grouped content of same series: When opening a series program, scroll down and you will find the past and future episodes airing of the same series.

Als via je AppleTv box naar de Apple app store gaat, kan je toch zien welke versie je hebt of kan downloaden van Pickx-app, afhankelijk van op welk TV platform je nu zit en al je nog niet aan beurt bent voor het nieuw platform ga je ook de versie van pickx voor het nieuw platform niet kunnen installeren.

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 maart 2025
HadewychT schreef:

@Gilbert_030 Onze excuses voor de hinder die je ondervond deze nacht. 

Zoals hierboven al uitgelegd moesten we de miniaturen  helaas deactiveren om enkele haperingsproblemen op te lossen die sommige van onze klanten hadden. Je kan wel nog steeds doorspoelen met de >>en << of via de knopjes links en rechts van OK. 

Is het de bedoeling dat die terug gaan geactiveerd worden? Nu ben ik van een perfect werkende app (oude versie) naar een app gegaan met precies minder features en veel minder gebruiksgemak. Er is idd geen miniatuur meer, en per 10 sec doorspoelen is extreem onhandig. Meer wel dan niet pauzeert de app dan ook of spoelt hij niet door…

Reageer