Skip to main content
Vraag

Pickx mix nl op factuur sinds januari

• December 15, 2025
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Ik merk net dat er al sinds januari een optie tv pickx mix nl op de factuur bijgelapt is €12,99 per maand terwijl ik dit nooit heb gebruikt of aangevraagd, das €155 op een jaar

Hebben ze dat dan bij een miljoen klanten gedaan? Als de helft het niet merkt is er goed verdiend bij proximus

Kan dit zomaar

4 reacties

Martin
  • December 15, 2025

@Dizzy69 In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden..
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2025

Hey Martin, ik heb de gegevens ingevuld

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 15, 2025

Dag ​@Dizzy69 we informeerden je op 9/11/2024 over een aanpassing van je Pack/Opties via een link op factuur 7406900623:

In jouw geval ging de prijs van het Pack naar beneden (zie verschil dec/jan), maar was deze optie niet meer inbegrepen. 

Pickx Mix NL mag stopgezet worden?

• Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2025

Hallo Heidi, dat is daarnet opgezegd via jullie klantendienst. 

Ik zie nu dat het vroeger in het pack zat, ook al heb ik dat nooit gevraagd of gebruikt, en dat jullie die in 2025 eruit gedaan hebben en dan apart aanrekenen aan een hogere prijs

Het punt is ik heb pickx mix nooit besteld, gebruikt of aangevraagd dus kunnen jullie dat ook niet aanrekenen

Bij het begin van deze aansluiting hebben jullie ook al een hele tijd een abonnement aangerekend voor een sim kaart die ik nooit heb gekregen en die ook nooit gebruikt is, daar is dan een gedeeltelijke terugbetaling geweest maar ook niet volledig correct afgehandeld

Ik zou dus graag een creditnota krijgen voor €155, het bedrag wat jullie dit jaar al ongevraagd hebben aangerekend