Skip to main content
Vraag

Pickx live stream kijken of replay werkt niet

• July 31, 2025
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Sinds enige tijd hebben we dit probleem, als we live willen kijken freezt het beeld.  Ook uit de tv gids eerdere programma’s bekijken lukt niet, het beeld blijft staan met het rondje dat altijd blijft draaien.  Recordings bekijken lukt dan weer wel.  Nog iemand dit probleem?  Heb al alles geprobeerd, app deleten en herinstalleren apple tv resetten etc.  Dit wordt echt moeilijk op deze manier om tv te kijken...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 31, 2025

Heb je de internet box en de decoder al eens volledig stroomloos gezet, door de decoder eerst stroomloos te zetten en dan de internet box 10sec stroomloos te zetten. Als je terug kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 31, 2025

Heb je de internet box en de decoder al eens volledig stroomloos gezet, door de decoder eerst stroomloos te zetten en dan de internet box 10sec stroomloos te zetten. Als je terug kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten.

Hallo, heb net de Apple TV volledig gereset.  Daarna alle apps terug geinstalleerd en nu blijkt het terug te werken!!  Fingers crossed...

Martin
  • July 31, 2025

bedankt voor de feedback, ik dacht dat het over de TV box ging maar het is met Apple TV zie ik nu,  er zijn wel regelmatig meldingen van problemen, laat ons hopen dat het blijft werken ;-)

Bv. daarnet nog een meldingen van →  Apple TV problemen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • August 8, 2025

Ja, ik heb hier nieuwe tablet; youtube geen probleem, de telenet tv app, werkt perfect, alles gaat op 1 app na of 2 apps na; die van proximus. Pickx tv app werkt ze maar plots draait er een cirkel en doet het toch verder, of plots stopt het, zegt dat ding er is geen wifi ofzo terwijl dat gezever is en het beeld stopt, ik moest terug op de knop duwen om verder af te spelen. Iedere dag heb ik dit voor. Dan gebruik ik maar de telenet tv app. 

Martin
  • August 8, 2025

Dan helpt het ook niet om te de pickx-app opnieuw te installeren, versta ik hier uit.

Als naast de Internet box gaat staan is het ook het geval dan?