Pickx bekijken via pc werkt al een week nog minder deftig

  • 5 December 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds een kleine week stel ik vast dat Pickx-TV op de website heel wat (onaangename) wijzigingen heeft ondergaan.

Zo is er bv. dat lelijke overzichtsbord er bij gekomen als je naar een programma kijkt.
Je kan niet meer terug gaan, wanner je naar een programma kijkt.

Erger is echter dt je niet normaal meer naar een programma kunt kijken!

Als je naar iets kijkt dat bv. gepland staat tot 22u15, dan stopt Pickx de uitzending stipt op dat moment!!! In veel van de gevallen is het programma nog niet afgelopen op het voorziene uur. Vroeger kon je doorlopend naar een zender kijken zodra je op ‘play’ klikte. Nu is dat nog slechts één programma. 

Dat zijn 3 dingen die ik zeer graag opgelost wil zien. Zo kan je echt niet naar je tv op je pc kijken!

 

mvg


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@fic66 Ik zal eens informeren of dit een blijvende wijziging is of dat dit enkel een storing is. Helaas kan ik je niet garanderen dat als dit een wijziging is we deze kunnen terug draaien.

Reputatie 2
Badge

Hier - en dat bemerk ik vandaag pas, nog zo’n schoontje…
Deze avond wordt er de film ‘Knowing’ uitgezonden…


Ik wil graag de korte inhoud eens lezen, en ik druk dus op ‘Toon meer’. Hieronder zie je het resultaat.
 


En dat geldt eigenlijk voor alle programma’s waarvan je de korte inhoud wilt bekijken.
‘t Is echt geestig werken met Pickx hoor.
‘t Was voorheen al een serieus gedrocht op de PC, maar wat jullie er de afgelopen week mee hebt uitgestoken… Geen mens die ‘t zich kan voorstellen!
Ik zou een backup van jullie programma van voor die wijzigingen restoren!

mvg,

Reageer