Skip to main content

Geachte,

 

Sinds ik enkele dagen geleden mijn nieuwe Apple TV 4k heb geïnstalleerd werkt er niks meer van proximus pickx.

Zowel op gsm, iPad en tv kan ik geen live tv meer zien.

Online via google Chrome wel dus aan m’n account ligt het niet.

Heb vandaag al enkele keren naar de klantendienst gebeld maar tot op heden geen telefoon terug of deftige oplossing.

Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt. Normaal zou je toch denken dat dit allemaal goed werkt voor het gelanceerd wordt? :-)

 

Dag Yven, zou het kunnen dat het deze voormiddag in de woonkamer wel lukte? Ik zie registraties op met je Apple TV (Woonkamer) en (Woonkamer1) om 7.18u en om 10.40u.

Lukt het soms wel, soms niet?

Welke foutmelding krijg je op je applicaties op je smartphone & Ipad? 


Euhm deze voormiddag kon ik wel aanmelden op de Apple TV 4k zoals bv tv-gids en dergelijke kan ik bekijken maar als ik dan verder klik (live tv) dan draait het icoontje van laden en gebeurd er niets meer.

Bij de iPad en iPhone open ik de app en na vijf seconden gaat die gewoon weg.

 


Reageer