Vraag

pickx app werkt niet meer

  • 17 August 2020
  • 30 reacties
  • 2097 Bekeken

Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!

Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen. 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!

Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen. 


hi, kan je de app nu nogmaals proberen ?

Helaas lukt het nog steeds niet Jonathan.

 

Ik heb hetzelfde voor. https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-in-het-buitenland-op-wifi-werk-niet-50957

Heb je dit probleem met het vaste internet? Bij mij werkt het bvb wel als ik via een GSM hotspot verbinding maak

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde voor. https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-in-het-buitenland-op-wifi-werk-niet-50957

Heb je dit probleem met het vaste internet? Bij mij werkt het bvb wel als ik via een GSM hotspot verbinding maak


staat je locatiebepaling aan op deze toestellen ?

Ik heb hetzelfde voor. https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-in-het-buitenland-op-wifi-werk-niet-50957

Heb je dit probleem met het vaste internet? Bij mij werkt het bvb wel als ik via een GSM hotspot verbinding maak


staat je locatiebepaling aan op deze toestellen ?

Ja

Ja locatie bepaling staat aan.

En via hotspot lukt het ook niet. Ook niet met wifi en 4G helaas.

Dus veel opties blijven er niet meer over vrees ik. 

Net geprobeerd bij mijn vriend en hij heeft een Android GSM en raar maar waar daar werkt het wel. Frustrerend…

Dus misschien een probleem van de app in IOS?

 

hier ook een niet werkende pickx...

Reputatie 7
Badge +3

@Nevets 

ik heb je account gekoppeld aan de username met @dommel

Kan je de app eens uittesten?

 

Geert

hier idemdito en wellicht sinds IOS versie 15

 

Reputatie 7
Badge +1

hier idemdito en wellicht sinds IOS versie 15

 

@peter vanweehaeghe. Net getest op de iPad nieuwste IOS 15.1 en werkt gewoon bij mij 😷

eergisteren lukte het het bij mij nog niet met iOS15.1 maar vandaag wel 👍

Bij mij sinds eergisteren, pagina PIckx opent zich maar verder niks meer. Ja wel een blanco pagina. Altijd iets. Miserie......

mss toch eens proberen door de app te her-installeren.

Dankuwel beste Martin, al het eens proberen.

Prettig eindejaar.

Lodewijk

Sorry foutje: zal het eens proberen

Sinds dinsdag voormiddag 8 februari werkt de pickx app niet meer (iPad). Ik heb zeker anderhalve dag gespendeerd aan de telefoon en in de Proximus boetieken. Niemand kon mij helpen. Heb ook de app een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik probeer van thuis uit en heb de fiber.

Vorig jaar een viertal maanden zonder Pickx geweest, waarschijnlijk door een IOS incompatibiliteit (gebrekkige akkoorden tussen Proximus en Google?), want na een nieuwe IOS was vorig jaar alles terug…). Deze nacht heb ik daarom IOS 15.3.1 geladen. Geen beterschap.

HELP dus. Graag een competente ITer die er iets kan aandoen. In de boetieken en op het call center doen ze hun best, maar ze hebben de knowhow niet van wat er kan schelen,

Alvast bedankt aan wie mij Pickx teruggeeft.

 

FYI: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Bedankt Màrtin. Alles ingevuld, hoewel daar geen Pickx gebonden informatie Proximus kan helpen. Alleen mijn klantnummer. 
Alvast dikke merci, met hoop op zege. Ik houd het forum op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +5

@Efsept Kan je de Pickx app nogmaals proberen?

Dag Daisy,

Bedankt voor de reactie. Pickx werkt nog steeds  helemaal niet. Ook na het demonteren van de app.

Het wieltje draait nog steeds oneindige rondjes.

mvg

Nog dit, Daisy. Gelezen op een ander forum met Martin waar hij een link voor de webversie. Ik kan de webversie openen, maar dan wil hij niet verder en krijg ik de boodschap :

“Deze browser is niet compatibel. Download Chrome op uw computer. Download de app op mobiele toestel.”  En niets werkt nog.

mvg

Reputatie 7
Badge +5

@Efsept Je logt toch in met je @belgacom.net email adres?

Bedankt voor je reactie. daisy.
Nog niet  in orde. Als het login en paswoord gevraagd worden, log ik inderdaad in met dat e-mail adres. Weet je wanneer ze het in orde maken? Pickx draait nog steeds wieltjes rond.
Ik ben een dossier aan het voor bereiden voor Test Aankoop omdat ik denk dan ze beter dan ik aan de juiste deur zullen aankloppen. Tot dan.

Reageer