Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 maart 2020

ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat mijn account niet gekoppeld is.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 maart 2020

Ik kan ook niet op proximUs Pickx omdat onze account niet gekoppeld is


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 maart 2020

@AnthonyG , @yoeriw , @jaric  Ik heb een aanpassing gedaan op julie profiel , het zou nu moeten werken.

 

Edit : @Andre C Bij deze is het voor jou ook aangepast.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 maart 2020

Ik krijg de melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account kunt u dit oplossen.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 maart 2020

@Marte366 Kan het zijn dat je diensten nog niet actief zijn en dat de installatie nog moet gebeuren? 

 

@hans2610  Aanpassing voor jou gedaan, het zou nu moeten werken

@IneRose voor jou ook aangepast.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 maart 2020

het werkt nu bedankt


Ik kan ook niet op Pickx omdat men login niet gekoppeld is.  


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 maart 2020

@smetsnathalie dit zou nu voor je moeten werken


Ik kan er maar niet in slagen om mijn proximus account te koppelen voor pickx, iemand die kan helpen? 

Mvg, Gregory Desmet


Martin
  • 32512 reacties
  • 7 maart 2020

Maandag komt hier pas iemand van proximus zel terug langs op het forum om eventueel aanpassing te doen aan je instellingen.


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

@Gregory desmet Heb je deze problemen nog steeds? Hier lijkt de koppeling alleszins juist te staan.


@WenzelR ja blijf het zelfde probleem hebben. 

 


Wij zitten amper 4 weken bij proximus nu, en denken nu al aan wisselen. Van alles dat beloofd werd maar amper iets die deftig werkt.


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

Lukt het je wel via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl


@WenzelR via de site lukt het wel, maar dat is niet wat ik nodig heb.


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

Op welk merk en model smartphone heb je dit probleem?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 maart 2020

Beste, ik heb na onze verhuis 2 weken terug hetzelfde probleem. Had ik ook bij de opstart vorige keer. Kan ik dit zelf verhelpen of lossen jullie dit op aub


Martin
  • 32512 reacties
  • 14 maart 2020

je kunt dit zeker niet altijd zelf oplossen en moet proximus een bepaalde setting doen, maar iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug op het forum langs.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 maart 2020

Hallo, ik zit ook met hetzelfde probleem. De app zegt dat mijn account niet gekoppeld is. De app staat wel in mijn lijst van producten.

Alvast bedankt voor de hulp 😊


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2077 reacties
  • 16 maart 2020

@grietl 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 maart 2020
GeertC schreef:

@grietl

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?

 

Geert

de app werkt, dank u wel!!


Idem hier… login niet gekoppeld aan account. Werkt op geen enkel toestel (iPhone, iPad en laptop). 


  • 0 reacties
  • 17 maart 2020

Het zou nochtans juist moeten staan hier. Gebruik je hetzelfde account als je hiermee ingelogd bent? Via de laptop, bedoel je dan https://www.proximus.be/pickx/nl ? 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 maart 2020

Beste werd er voor mijn account al gekeken aub? 


Klopt. Via iPad en iPhone krijg ik de melding dat er geen account gekoppeld is OF opent de app maar blijft deze zwart. 
via laptop krijg ik wel de zenders en dergelijke maar kan nergens op “play” drukken om te kijken.