Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Ter uwe info: zal pas voor maandag zijn als iemand van proximus zelf hier terug langskomt.
hetzelfde probleem. niet gekoppeld
Heb ook probleem om in te loggen op pickx app.
Login niet gekoppeld aan proximus pickx account.
Ik heb hetzelfde probleem, Pickx zou niet gekoppeld zijn aan mijn account al voldoe ik aan alle voorwaarden
Ja inderdaad, lukt ondertussen.
Vriendelijk bedankt!
Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Hier zelfde probleem!
in orde! Bedankt.
Bij ons lukt het ook niet om in te loggen op de pickx app..
Hier het zelfde probleem. Account niet gekoppeld
NB: pas maandag komt iemand die van proximus zelf is, hier terug langs op het forum om dit voor u in orde te zetten .
Ik heb hetzelfde probleem kan mijn iemand helpen aub ?
Ook ik heb volgende melding:
"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"
Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?
Idem hier zelfde probleem..
hi
Nog steeds niet gekoppeld...help
Hallo … ook bij mij hetzelfde probleem. Kan inloggen bij MyProximus, maar bij inloggen in Pickx zegt hij dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx- account. Kan iemand mijn account koppelen? Ik gebruik trouwens mijn beheerdersaccount.
Beste, ik ben nu al enkele maanden aangesloten bij proximus maar nog steeds werkt proximus-pickx niet, account zou niet gekoppeld zijn en ik zou niet inloggen met het account van de beheerder van het pack terwijl ik dit wel ben. Via de laptop kan ik echter wel inloggen maar ik kan niets afspelen (geen play knop?) Ik heb al verschillende keren gebeld naar de helpdesk maar die konden mij niet verder helpen.
Zou iemand kunnen kijken wat het probleem juist is? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
maadag pas komt iemand van proximus hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.