Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem

  • 25 oktober 2019
  • 16 reacties
  • 382 Bekeken

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 oktober 2019, 13:27

Dag Tine

 

Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Tine

 

Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?

Mercikes nu lukt het wel!!!

Wij hebben het zelfde probleem. Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de aanpassing gedaan. Het zou moeten werken nu

Kan mijn account niet koppelen met pickx.

Kan dit opgelost worden. Dank u

Reputatie 7
Badge +3

@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?

@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?

Is in orde. Merci. Fijne feestdagen. 

Hetzelfde probleem hier lijkt me

Ook voor mij is dit nog niet opgelost...

Reputatie 7
Badge +3

@KeldermansD 

@Rigobert Creemers 

 

jullie accounts zijn gekoppeld, kunnen jullie de app eens uittesten?

 

Geert

Bedankt Geert. Het werkt terug!

Ik heb hetzelfde probleem als ik de app op mijn GSM wil gebruiken:

 

Ik zie de app nochtans wel in MyProximus bij mijn producten staan.

Mvg

 

Eric

Reputatie 6
Badge +4

@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.

@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.


Nu werkt het, waarvoor dank.

ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat account niet gekoppeld is.. :/

Reputatie 7
Badge +4

@davy.moons1983  Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel in orde moeten zijn.

Reageer