Skip to main content

Kunnen jullie dit oplossen?

Dit zou nu in orde moeten zijn. 

 


Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)

Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.

Dankjewel om dit zo snel op te lossen! 

Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!


Ik kan mij ook niet inloggen door niet gekoppelde account . 


@carolienb Bij jou staat het reeds goed, zou dus moeten lukken om in te loggen op de Pickx app.


Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem.. 

Groeten Loek 


@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?


@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

Bij mij is dit in orde. Bedankt @WenzelR


Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!


Steven, kan je dit nu even testen aub?


Steven, kan je dit nu even testen aub?


Bedankt Charlotte, is in orde nu.


Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?


Ria,

 

Kan je dit nu nog even proberen aub?


Charlotte

Het werkt nu wel bedankt.


Heel graag gedaan!