Skip to main content
Vraag

Pickx app werkt niet


  • Practitioner
  • 43 reacties

Nog naar net zijn de problemen met de mail app opgelost of het volgende euvel is daar al…

Nu kan ik geen programma's meer bekijken via de Pickx app. Bij live tv blijft het overzicht gewoon leeg en bij selecteren van een zender krijg je de melding "het tv-programma is niet langer beschikbaar". 

 

This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 32647 reacties
  • 20 oktober 2021

heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en heb je het ook voor via de webverie → http://proximuspickx.be  


  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 20 oktober 2021

App is idd al opnieuw geïnstalleerd na eerst alle gegevens en cache gewist te hebben. 

Via de webversie lukt het wel. In de app staat er ook een slotje op de live programma's. Kinderslot is niet geactiveerd nochtans. 

 

Edit: opnames kan ik wel via de app bekijken. 

 


Martin
  • 32647 reacties
  • 20 oktober 2021

toch niet toevallig met iOS15 dat je werkt, want daar waren problemen mee.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 20 oktober 2021

Nee, is Android 😉


  • Auteur
  • Practitioner
  • 43 reacties
  • 20 oktober 2021

Allé bon, het werkt terug. 😁

Ik ben al 20 jaar klant bij Proximus en nog nooit problemen gehad, maar ik heb de indruk dat het laatste jaar er precies wel het 1 en ander misloopt. Hopelijk blijft het bij deze accidents de parcours en gaat het vanaf nu terug vlot.