Vraag

pickx app werkt niet


Pickx app werkt niet vanop apple TV vanuit Spanje (wifi)

locatievoorzieningen staan op

cirkeltje blijft draaien

 

ook op iphone niet en niet met 4G


12 reacties

@Proximus-forummedewerkers: zelfde probleem werd reeds door enrico → zojuist ook hier ook gesteld

 

melding die hier wel dikwijls terug komt, hopelijk kan iemand va, de prox forumedewerkers je hiermee verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Pickx app werkt niet vanop apple TV vanuit Spanje (wifi)

locatievoorzieningen staan op

cirkeltje blijft draaien

 

ook op iphone niet en niet met 4G

hi

Ik kijk na met onze IT diensten wat hier misloopt
je account ziet er in ieder geval al ok uit
ik hou je verder op de hoogte

Pickx app werkt niet vanop apple TV vanuit Spanje (wifi)

locatievoorzieningen staan op

cirkeltje blijft draaien

 

ook op iphone niet en niet met 4G

hi

Ik kijk na met onze IT diensten wat hier misloopt
je account ziet er in ieder geval al ok uit
ik hou je verder op de hoogte


Hi Jonathan, heb je hier al verder nieuws over ? als ik de comments van andere personen hierover  nalees is dit iets wat al enkele maanden aansleept, graag een update

Thanks

Reputatie 7
Badge +5

@enrico 13917 Kan je de single sign on is uitschakelen op je apple toestellen?

Ik heb hetzelfde probleem

Als ik via een VPN ga lukt het wel, maar daar ben ik niets mee voor op de Apple TV. Maar ik heb eigenlijk in al die maanden nog niet één deftige reactie gekregen van Proximus. Ik heb het zelfs telefonisch al eens gemeld, maar meer dan een ‘We geven het door een de desbetreffende dienst’ krijg je daar ook niet.

Hopelijk krijg je van hen maandag als ze hier terug langskomen een woordje uitleg omtrent de stand van zaken in het doorgeven en resultaat hiervan.

Vergeef me mijn cynisme, maar die hoop op enige reactie heb ik al lang opgegeven.

Reputatie 7
Badge +4

Vergeef me mijn cynisme, maar die hoop op enige reactie heb ik al lang opgegeven.

hi, ik kijk dit verder na met et achterliggend team, aangezien ik hier nu ook nog niet veel verdere info over heb gekregen

En toen bleef het stil :)

 

Toegegeven, toen ik een nieuwe versie van de Pickx app zag verschijnen met in de Change Log een vermelding ivm upgrade van het login systeem, had ik er echt goede hoop op … Maar helaas - nog steeds onbruikbaar wanneer ik in Spanje ben

@enrico 13917 Kan je de single sign on is uitschakelen op je apple toestellen?


Neen werkt nog steeds niet.Op de laptop werkt het wel als ik via een vpn connecteer maar op de apple tv gaat dat niet. Het mag toch niet de bedoeling zijn dat je via een vpn moet connecteren?

Binnenkort toch maar eens bekijken om Proximus TV buiten te gooien en een abonnementje op TV Vlaanderen te nemen.

KDeweert…idem bij mij, zie reactie op andere post op het forum. TV Vlaanderen werkt prima hoor 😅

Reageer