Vraag

Pickx app werkt niet

  • 3 november 2020
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Nieuwe TV klant bij proximus en bij mij (iPhone 7) werkt de Pickx app, maar op de iPhone SE 2020 van mijn vriendin krijgen we steeds dezelfde foutmelding: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.”

Dit is nu al een 2-tal weken en geraakt niet opgelost?

App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen oplossing...

   

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Werkt het via de webbrowser ook zonder problemen? 

 

Ja, via website is het ook geen probleem

   
Reputatie 7
Badge +4

Krijg je de error als de app wordt geopend, of als er wordt ingelogd?

Als de app wordt geopend 

Dit is nog steeds niet opgelost!

 

Is het mogelijk om een gratis 2de decoder te krijgen zolang het probleem niet opgelost is? Zodanig dat mijn vriendin ook TV kan kijken op de slaapkamer als ik niet thuis ben?

Reputatie 7
Badge +3

@Vennet 

Er zijn op dit moment bugs op de IOS software van bepaalde toestellen en de content op de pickx app. 

We zijn dit momenteel aan het onderzoeken, we houden je op de hoogte.

 

Geert

Reageer