Skip to main content

Hallo, probleem met proximus Pickx App die via een google chromecast verbonden is met de tv. Soms is een zender niet te bekijken via de chromecast. Ook tijdens het bekijken van een programma via de chromecast, gebeurt het vaak dat de programma's ofwel stoppen (ineens zwart scherm) ofwel blokkeren. Deze problemen komen nooit voor bij het bekijken van Netflix of youtube via de chromecast. Kan de app eventueel gereset worden of is er een andere manier om dit probleem op te lossen?

Mvg, Pieter-Jan

  •  
  •  
  •  
  •  

Gekend probleem waar Proximus al heel lang mee bezig is


Hallo, probleem met proximus Pickx App die via een google chromecast verbonden is met de tv…….

​​​​​​

Welke google chromecast versie heb je, is dit deze met google TV

 


Google Chromecast 3 Smart tv dongle. 


Kan er nu iets aan gedaan worden? Want anders dit is geen deftig product voor aan de klant te brengen.


Daar zal een Proximus forummedewrker verder moeten op antwoorden morgen als ze hier terug langskomen.

TBI: ik heb een oude chromecast V1 en tot hiertoe werkt het casten hierop nog altijd zonder probleem.


Kan een medewerker van Proximus een antwoord geven aub?


@Pieter-Jan 

is de pickxapp geinstalleerd op een android of IOS (apple) toestel? 

 

Geert


Android


Reageer