Skip to main content
Vraag

pickx app stopt onverwacht

  • 20 april 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Bij streamen van programma's via de Pickx app, stopt het frequent,  zonder reden.

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34328 reacties
  • 20 april 2025

@Helldof66 is dit ook het geval als je via http://pickx.be streamt op je PC/Laptop?

je kan altijd al eens proberen door de internet box te →  resetten

Of als je de pickx-app op de decoder bedoelt dan je decoder ook eens herstarten
(door hem 10 sec volledig stroomloos te zetten) of ook resetten indien herstarten niks oplevert

NB: PX moderatoren komen pas dinsdag terug langs op het forum.

Tip: Vul in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2161 reacties
  • 22 april 2025

@Helldof66 Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? 
Gaat dit over specifieke programma’s? Live tv of tv replay?