Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.
Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.
Ben eind 2018 overgestapt van Telenet naar glasvezel van Proximus dus ja ik ken de app van Telenet heel goed...nooit problemen mee gehad. De app van proximus verknoeid het voor mij totaal want ik gebruik die echt veel (woon nl door de week ih buitenland)… over de glasvezel in huis en mobiel bellen ben ik tevreden.
Ter info: het laatste dat ik hier nog gelezen heb van Prox dat ze voor de Pickx iOS versie nog bezig zijn om het probleem op te lossen.
Ja idd, die picks app op ios is een drama. Er lopen hier al verschillende topics over maar er wordt niks mee gedaan. Nu is de chromecast functie weer weg. Vorige keer heeft dit bijna een jaar geduurd. Eerlijk, mijn geduld begint stilletjes aan op te geraken. Heb vroeger nooit aan overstappen gedacht maar nu……..
Ja idd, die picks app op ios is een drama. Er lopen hier al verschillende topics over maar er wordt niks mee gedaan. Nu is de chromecast functie weer weg. Vorige keer heeft dit bijna een jaar geduurd. Eerlijk, mijn geduld begint stilletjes aan op te geraken. Heb vroeger nooit aan overstappen gedacht maar nu……..
Same here… firma’s zoals proximus moeten snappen dat mensen (en vooral jongeren) tegenwoordig helemaal anders tv kijken en als die centrale app dan zo ruk is dan stap je al snel over...
De vraag blijft bij nog altijd: waar zit de meest zwakke/meest vertragende schakel in de totale keten in het verwezenlijken/debuggen v/h eindproduct “pick app”
de keten bestaande uit Prox > hun software ontwikkelaar > eindcontrole/toestemming door Apple/app store beschikbaarheid ?
Ik zou verwachten dat dit hun software ontwikkelaar is want Apple vraagt toch ook niet leiver dat deze app beschikbaar is in hun app store! net zoals Prox.
De vraag blijft bij nog altijd: waar zit de meest zwakke/meest vertragende schakel in de totale keten in het verwezenlijken/debuggen v/h eindproduct “pick app”
de keten bestaande uit Prox > hun software ontwikkelaar > eindcontrole/toestemming door Apple/app store beschikbaarheid ?
Ik zou verwachten dat dit hun software ontwikkelaar is want Apple vraagt toch ook niet leiver dat deze app beschikbaar is in hun app store!
Hun software ontwikkelaar...ik mag hopen dat zulke belangrijke app gewoon in house ontwikkeld wordt en dat ze er kort op zitten.
zal me eerlijk gezegd ook wordt wezen, ik wil enkel een werkende app...
dat begrijp ik dat het je worst zal wezen maar het is juist iets dat ik mij afvraag; met een beetje hoop van daar wat meer duidelijkheid in te krijgen.
Ik ben er niet zo zeker van dat prox dit deze app louter en alleen ontwerpt en verder afwerkt net zoals de software op hun decoders, als je kunt beroep doen op specialisten die dagdagelijks niks anders doen dan apps ontwikkelen dit dan zou dit theoretisch ook te verkiezen zijn, nee ? en voor hen speelt ook kosten/baten analyse mee, maar ik begrijp dat de eindgebruiker daar geen boodschap aan heeft die wil alleen dat alle feilloos werkt
Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.
Ben eind 2018 overgestapt van Telenet naar glasvezel van Proximus dus ja ik ken de app van Telenet heel goed...nooit problemen mee gehad. De app van proximus verknoeid het voor mij totaal want ik gebruik die echt veel (woon nl door de week ih buitenland)… over de glasvezel in huis en mobiel bellen ben ik tevreden.
Dat is goed om te weten. Dan heb ik nog een optie als het probleem met casten niet opgelost raakt. Liever wat meer betalen voor iets dat werkt. ;)