Skip to main content
Vraag

pickx app probleem

  • 27 december 2022
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Samsung smartphone :

Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.

Neem contact op met Proximus….

 

Kan iemand mij hiermee verder helpen grtjs 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 27 december 2022

@Lambreda 

Krijg je deze melding op je My Proximus app?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 december 2022

@GeertC ja heb sinds vandaag pas abonnement van picx kan het zijn dat deze nog moet geactiveerd worden ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 december 2022

@GeertC heb ook het probleem dat mijn decoder v7 mijn ethernet niet wil pakken terwijl ik deze ethernet ook gebruik voor ps5 pc etcetera en hier werkt deze wel 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 27 december 2022

@Lambreda 

Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 december 2022

@GeertC heb dit gedaan en heb ook het probleem dat ik in myproximus producten het tv pack niet zie staan