Vraag

pickx app probleem

  • 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Samsung smartphone :

Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.

Neem contact op met Proximus….

 

Kan iemand mij hiermee verder helpen grtjs 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lambreda 

Krijg je deze melding op je My Proximus app?

 

Geert

@GeertC ja heb sinds vandaag pas abonnement van picx kan het zijn dat deze nog moet geactiveerd worden ?

@GeertC heb ook het probleem dat mijn decoder v7 mijn ethernet niet wil pakken terwijl ik deze ethernet ook gebruik voor ps5 pc etcetera en hier werkt deze wel 

Reputatie 7
Badge +3

@Lambreda 

Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

 

Geert

@GeertC heb dit gedaan en heb ook het probleem dat ik in myproximus producten het tv pack niet zie staan 

Reageer