Ik heb in tussentijd uw lijn even nagetest. De resultaten zien er in orde uit.
Hoe is de decoder verbonden met de modem? Is dit rechtstreeks met kabel of via een draadloos systeem?
Heeft u zelf ook al een herstart of reset van het toestel uitgevoerd?
Beste,
Ik heb het toestel zelf al eens herstart zonder success. Het toestel is bekabeld verbonden met de modem. Een kabeltest was ook ok, zowel via de kabeltester als speedtest.
@jvision Heb je al eens de Pickx App op je V7 decoder gereset? Zo niet even doen.
- Je drukt op de home knop (huisje) op je afstandsbediening, gaat naar instellingen ( tandwieltje) , naar beneden selecteer support deze openen door op OK te drukken, vervolgens clear data en herstart selecteren en op OK drukken. Je decoder zal de gegevens van de Pickx App verwijderen en opnieuw initialiseren tijdens de heropstart van de Pickx App.
Mocht dit niet hebben geholpen vrees ik dat je zoals YorikP van Proximus voorstelde een reset van je decoder zal dienen uit te voeren.
- Dit doe je zo : Zet je decoder uit via de schakelaar achteraan. Druk je op de On/Off-schakelaar terwijl je de knop Pair op de rechter zijkant van je decoder ingedrukt houdt. Op je TV scherm komt ERASING , vervolgens wordt je decoder opnieuw opgestart en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Bekijk zeker deze video (699) Reset van je Android TV Box via de TV Box zelf - YouTube .