Skip to main content
Vraag

Pickx app op MXQ PRO Android 13 tv box mediaspeler IPTV +5G smart 4K 1/8G ??

• May 4, 2026
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Werkt Pickx app op deze Box?  Ik gebruik nu Apple Tv Box   maar kostelijk om een 2 de toestel aan te schaffen

MXQ PRO Android 13 tv box mediaspeler IPTV +5G smart 4K 1/8G

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@daniel8930  dit werkt met een Google play store, als de app daar instaat kan je deze gebruiken, HDMI en utp kabel aansluiten en kijken via de app op een 2de tv.

heeft wel maar 8GB opslag capaciteit, reken daar de software af van die 8GB en er is niet veel meer over, je zou er max 40 apps kunnen op installeren.

voor enkel de Pickx app is dat wel ok, in max HD beeldkwaliteit.

Martin
  • May 4, 2026

FYI: ik vermoed dat de pickx app daarop niet zal draaien, maar  in dit geval kan je als alternative oplossing een google streamer gebruiken  om vanuit apps ( zoals o.a de pickx-app) op je smartphone, tablet of laptop enz… te streamen naar je TV .

Google TV Streamer: alles wat je wou weten | Proximus

Forum|alt.badge.img+2

@Martin  ik heb een soortgelijk mediaplayer optie staan van een ander merk en 4K als optie voor te gebruiken en in de play store heb ik net Pickx app geïnstalleerd en staat er op nu en ga het eens testen of dat werkt en of ik kan inloggen, de Android versie daarvan is zelf nog Android 9 bij mij en dat werkt, ga momenteel tijdens schrijven ook eens inloggen daarop, het inloggen lukt niet hier, alles staat er op en heb alles juist ingevuld maar na klikken op inloggen kom ik weer uit op het inlog scherm, geraak dus niet verder, is dat omdat mijn Android versie te oud is of is dat niet geschikt om daarop te draaien???

heb 3 keer geprobeerd met inloggen en klikken op het aanmelden blokje.

dat laatste lukt dus niet.

op de iPhone ben ik wel ingelogd op de app, de inlog gegevens kloppen dus.

Martin
  • May 5, 2026

@Master-magic Android 9 of lager wordt inderdaad niet meer ondersteund.

NB: Ik lees ook soms dat er zijn die de pickx-app op hun smart TV wel kunnen installeren maar het niet werkt, dus het is niet altijd de Anderoid versie alleen die meespeelt.

• Auteur
  • Apprentice
  • May 5, 2026

OK dank U om het testen !!! Apple Tv Box werkt wel goed maar veel geld (180€) enkel om Pickx te gebruiken . In ons buitenverblijf hebben we nieuwe Smart Tv’s  en spijtig dat de pickx app niet werkt

Wij hebben ook nog tv vlaanderen (vroeger via de sat) en nu een zeer goede TV app maar de 2 blijven betalen is een beetje van het zotte .Hopelijk komt er toch een dag dat Proximus een Tv app  heeft??

alvast bedankt voor de hulp