Beantwoord

pickx app en website werken niet, account niet gekoppeld

  • 3 July 2020
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

We kunnen helemaal niet inloggen bij Pickx, kom telkens terug bij intro van Pickx om app te downloaden

Kan helemaal geen Pickx account activeren?

meermaals myProximus inloggen, geen resultaat van verbetering te zien.

graag oplossing ervoor, alvast dank je wel!
 

 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 3 July 2020, 08:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb dat zelfde, gevragt voor neuwe password, enn ze sturen naar deze acount zonder acces! Idioten in servis van proximus weten 0 over dat wat ze moeten weten, kunen een smartfon verkopen. (vilvoorde), belangerijke mails geblokerd.... 

Reputatie 7
Badge +4

@Bert Corine , je login staat nu correct geactiveerd om de Pickx app te gebruiken! Kan je dit nu even testen aub? 

Reputatie 7
Badge +4

@Skrzypas, bij het account waarmee je hier bent ingelogd staan er geen vaste producten gekoppeld. Waardoor de Pickx app ook niet kan werken. Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan. Beschik je hierover?

Super, daarjuist eventjes getest op gsm en het werkt! Merci voor de oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan! :wink:

@Charlotte.D Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen op de Pickx app