Skip to main content
Vraag

Pickx app - casting werkt niet meer voor bepaald kanaal (National Geographic NL) - Error 404-10143 An error occurred while casting Please try again

  • October 17, 2025
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo,

 

Ik gebruik de Proximus Pickx-app op mijn iPhone heel intensief om tv te kijken, zowel live als uitgesteld.

Ik cast regelmatig naar twee verschillende smart tv’s, en dat werkt normaal perfect.

 

Sinds enkele weken loopt het echter mis bij de zender National Geographic:

 

  • Zowel live als uitgesteld kijken werkt niet meer bij het casten.
  • Alle andere zenders werken wel probleemloos.
  • In de iOS-app zelf kan ik National Geographic wél gewoon bekijken.

 

 

De foutmelding bij casten is telkens:

 

Error 404-10143 – An error occurred while casting. Please try again.

 

Het probleem lijkt dus specifiek te zijn voor National Geographic en enkel bij het casten.

 

Alvast bedankt om dit na te kijken of te bevestigen of dit een gekend probleem is.

 

Groeten

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • October 20, 2025

@vmvmvm Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2025

@vmvmvm Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

 

Ja. En al geprobeerd via meerdere smartphones en smart TV’s ! Steeds hetzelfde. Het is volgens mij echt gelinkt specifiek aan de stream van National Geographic ....


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • October 21, 2025

@vmvmvm Ik heb het nagevraagd bij de juiste dienst. Van de moment ik hier meer info over heb laat ik het je weten.