Bij het openen van de Pickx-app op Apple TV, dien ik telkens - meermaals na elkaar - mijn login en wachtwoord ingeven, zelfs wanneer ik even uit de app ga. Voordien moest dit enkel gebeuren bij initiële installatie en dan niet meer.
Zelfde probleem! Heb wachtwoord al veranderd, app opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft bestaan.
FYi: Iemand die van Proximius zelf is komt hier pas dinsdag terug langs op het forum0
Daarom indien het nog niet moest gebeurd zijn best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvakken, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Ik heb dit probleem ook al een aantal weken. Dit maakt de Pickx app op apple tv onwerkbaar.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.