Vraag

Pickx-app Apple tv

  • 22 February 2022
  • 8 reacties
  • 418 Bekeken

Bij het openen van de Pickx-app op Apple TV, dien ik telkens - meermaals na elkaar - mijn login en wachtwoord ingeven, zelfs wanneer ik even uit de app ga. Voordien moest dit enkel gebeuren bij initiële installatie en dan niet meer.


8 reacties

@koenD zie ook eens naar mijn antwoord op het identieke probleem die je hier zojuist gesteld hebt

→ Pickx-app op Apple tv werkt niet meer. | Proximus Forum

Sinds 2 dagen reeds geen Pickx meer op AppleTv. Pickx was onverwachts gestopt en zag ik dat er een iOS update was. Na update opnieuw app Pickx geinstalleerd maar app werkt totaal niet meer. Reeds 2x Proximus aan de telefoon gehad en blijkt een “software probleem” te zijn. Kunnen momenteel geen oplossing geven. Straf.

Zijn er nog die problemen hebben met Pickx op AppleTV en is er een oplossing  want van Proximus moet je het niet verwachten.

Reputatie 5
Badge +2

@Natascha C Heb je de app al eens proberen te verwijderen en opnieuw te installeren? Eveneens is het altijd handig na het kijken de app af te sluiten via het menu van je apple tv.

Wij hebben dit nu ook sinds een aantal dagen. Zeer frustrerend.  Hoe kan dit verholpen worden?

Ik heb dit probleem ook al een aantal weken. Dit maakt de Pickx app op apple tv onwerkbaar.  

Reputatie 7
Badge +4

@Mia Coppens Heb je dit op 1 toestel, of op alle toestellen waarop je de pickx app gebruikt ? 

@MMens Heb je dit probleem nog steeds ? 

FYi: Iemand die van Proximius zelf is komt hier pas dinsdag terug langs op het forum0

Daarom indien het nog niet moest gebeurd zijn best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvakken, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Zelfde probleem! Heb wachtwoord al veranderd, app opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft bestaan.

 

Reageer