Ik kan niet meer inloggen op de pickx app
app verwijdert en terug geïnstalleerd
help
Ik kan niet meer inloggen op de pickx app
app verwijdert en terug geïnstalleerd
help
Niet veel uitleg voor ons, probeers dus eens :
tv.pickx.be werkt ook niet
Ik kan voorlopig terug inloggen
heeft wel veel problemen gegeven
wachtwoord was al de tijd zogezegd niet correct
meerdere maal wachtwoord gereset
nu lukt het reeds een 3tal maal wel
Ik vermoed dat er inderdaad problemen zijn bij het inloggen zowel op de app als de web versie.
zolang je niet moet inloggen is er blijkbaar geen probleem op de app versie.
Op de web versie http://pickx.be laadt de pagina maar als je inlogt is het een probleem.
Ik kan ook op de laptop niet meer inloggen , pagina blijft laden en dan niets meer (api/auth/signin?callbackUrl=%2F500%3Ferror%3DOAuthCallback) <<<<-------- dit krijgt je te zien in de webbrowser balk
Dus dan ligt het probleem bij proximus zelf veronderstel ik , decoder enz…. opnieuw opgestart , nieuw paswoord aangevraagd , maar krijg geen mail
Inderdaad het probleem zal bij proximus liggen.
Probeer eens door je in je browser een privé venster te openen
CTR SHIFT N (sommige browsers CTRL SHIFT P ) dan surfen naar http://pickx.be en alle cookies aanvaarden, dan lukt het bij mij wel.
Er is inderdaad een algemeen probleem. Je kan hier dus op dit moment nog steeds hinder van ondervinden. We werken aan een oplossing.
Onze excuses alvast!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.