Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen op de pickx app

app verwijdert en terug geïnstalleerd 

help

Niet veel uitleg voor ons, probeers dus eens :

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_trouble/particulieren/support/televisie/pickx-op-je-gsm-of-computer/van-start-met-pickx-op-gsm-of-computer/een-probleem-met-de-pickx-app-of-proximus-be-pickx.html


@swakke kontroleer eens of je wel nog kan inloggen op http://tv.pickx.be 


tv.pickx.be werkt ook niet

 


Ik kan voorlopig terug inloggen

heeft wel veel problemen gegeven

wachtwoord was al de tijd zogezegd niet correct 

meerdere maal wachtwoord gereset

nu lukt het reeds een 3tal maal wel


Ik  vermoed dat er inderdaad problemen zijn bij het inloggen zowel op de app als de web versie.

zolang je niet moet inloggen is er blijkbaar geen probleem op de app versie. 

Op de web versie http://pickx.be laadt de pagina maar als je inlogt is het een probleem.


Ik kan ook op de laptop niet meer inloggen , pagina blijft laden en dan niets meer (api/auth/signin?callbackUrl=%2F500%3Ferror%3DOAuthCallback)  <<<<-------- dit krijgt je te zien in de webbrowser balk 

Dus dan ligt het probleem bij proximus zelf veronderstel ik , decoder enz…. opnieuw opgestart , nieuw paswoord aangevraagd , maar krijg geen mail 

 


Inderdaad het probleem zal bij proximus liggen.


Probeer eens door je in je browser een privé venster te openen  

CTR SHIFT N   (sommige browsers CTRL SHIFT P ) dan surfen naar http://pickx.be  en alle cookies aanvaarden, dan lukt het bij mij wel.


@bk316209 ​@Martin ​@swakke ​@Mutlie ​@NoahM 

Er is inderdaad een algemeen probleem. Je kan hier dus op dit moment nog steeds hinder van ondervinden. We werken aan een oplossing.

Onze excuses alvast!