Vraag

pickx app

  • 9 October 2021
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Ik krijg de melding dat er te veel toestellen op pickx zijn verbonden.  Max. 5 dacht ik maar er zijn maar twee toestellen verbonden.  Ik kan die zelf met de V7 Decoder niet verwijderen.  Na contact helpdesk zou dit in orde moeten zijn, maar krijg nu op mijn Apple TV in de woonkamer de foutmelding “determine acces point failed” met als gevolg dat de pickx app niet werkt. 

Op de Apple TV in de slaapkamer werkt het perfect. 

Iemand een idee wat hier het probleem is?  En hoe kan ik zelf het aantal toestellen resetten op de Pickx want dat lukt blijkbaar op de website ook niet….


2 reacties

Als je alleen maar een V7 decoder hebt en geen andere decoder dan zul je de gekoppelde toestellen niet kunnen zelf beheren en kan er best eens maandag een Proximus forummedewerker dit natrekken heeveel toestellen er gekoppeld zijn daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Top. Dank voor je reactie. 

Reageer