Vraag

Pickx App

  • 27 April 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Voor een bedrijf gelijk Proximus duurt het tergend lang eer er een Picks-app komt voor smart-tv’s.

Zal hij er ooit komen en hoe lang zou dit nog duren?

Ik begrijp niet dat ze een app maken voor op hardware apparaten zoals iPhone, iPad en Apple TV maar voor een smart-tv die Android of Google ondersteund komt dit niet uit terwijl hun laatste decoder van Proximus een decoder is met Android erop. 

Proximus maak daar eens werk van want jullie Android decoder met een smart-tv is een echte kl….terij, je hebt een dozijn aan afstandsbedieningen nodig om te kunnen kijken naar TV het kan simpeler!

 

5 reacties

mijn pickx app werkt niet meer sinds een aantal weken op mijn iphone. Wellicht naar update naar IOS 15

Daar is Proximus van op de hoogte (ermee bezig) dat er problemen zijn bij iOS15

Update eens naar 15.1 want nu werkt het bij mij wel met deze versie.

Reputatie 7
Badge +4

@peter vanweehaeghe 

Zou u de volgende 2 onderdelen kunnen controleren:

- Uw 'GPS locatie' is ingeschakeld op uw toestel.

- U gebruikt 'iCloud privé-relay'. (iOS 15) Deze optie is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private-relay/Privédoorgifte.

Helaas is deze functie van Apple nog niet compatibel met onze stream en het is daarom aan te raden om 'iCloud private relay' uit te schakelen wanneer u onze app gebruikt.

Ik heb dit bekeken maar ik weet niet hoe ik dit kan uitschakelen.

Reputatie 7
Badge +4

u zou dit hier moeten terugvinden : iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private-relay/Privédoorgifte.

Reageer