Vraag

pickx app

  • 22 August 2020
  • 8 reacties
  • 121 Bekeken

Pickx app blijft hangen bij opstarten, reeds contact gehad met helpdesk, zeiden dat ze het opgelost hebben, maar er niets veranderd

 


8 reacties

is dat op één toestel dat je app blijft hangen of ondervind je dit ook nog op een ander toestel

Heb je de app al eens verwijderd en terug geinstalleerd 

Werkt de webbased versie wel goed → http://proximuspickx.be 

want dit kan ook goede informatie zijn voor de prox medewerkers als ze maandag hier terug komen op het forum om verder te onderzoeken.

2 iPads en 1 iPhone zelfde probleem, via web krijg ik live en tv overzicht te zien maar kan deze niet opstarten (niet beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs) nochtans bij het familus pack is pickx inbegrepen.

App reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, denk dat de app niet gekoppeld is met mijn account!

Dan zal inderdaad maandag eens iemand van prox zelf de koppeling en je profiel eens moeten nakijken.

Reputatie 7
Badge +4

@Josephlycke Ik heb je profiel verwijderd en terug geactiveerd. Kan je nog eens proberen ? 

Proximus Pickx werkt nu!

Proximus pickx kan niet inloggen met iPad air 1  iOS 12.4.8, recentere toestellen geen probleem.

Kan gebruiker en paswoord invullen en blijft dan hangen.

Reputatie 7
Badge +3

@Josephlycke 

heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de Ipad opnieuw opgestart?

 

Geert

 

@GeertC 

app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook opnieuw opgestart met harde reset.

denk dat IOS12.4.8 niet ondersteunt wordt.

met iPad pro en iPhone x werkt het perfect.

 

gr Carl

Reageer