Skip to main content
Vraag

Pickx app

  • 13 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Mijn proximus pickx app zegt bij aanmelden dat dit niet gekoppeld is met mijn account. Na telefonisch contact gewoon wachten? Zijn nu reeds 4 weken aan het wachten... Kan iemand me helpen? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34031 reacties
  • 13 augustus 2020

Ter info: straks kunnen de prox medewerkers als ze hier langs komen je profiel/koppeling eens nkijken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2020

Super, bedankt ! 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2229 reacties
  • 13 augustus 2020

@jensbout 

je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 augustus 2020

Yes! Werkt nu! Vriendelijk bedankt voor de snelle hulp!