Beantwoord

pickx app


zou iemand mijn pickx kunnen koppelen met mijn account? Nu krijg ik telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen.

icon

Beste antwoord door YorickP 3 August 2020, 18:44

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Isabelle3945, ik heb je account gekoppeld met de Pickx app. 

Kan je eens testen door uit te loggen en opnieuw in te loggen op de Pickx app?

Super bedankt.. het werkt!! :)

 

Reputatie 1

Hallo, nadat er wat aanpassingen zijn gebeurd zodat ik toch op mijn abonnement unlimited premium 5g Heb heb ik ook mijn hoofdnummer gewijzigd naar dat verbonden is met de premium. Nu zie ik wel dat ik online wel op pickx kan inloggen maar op de app met de oneplus nord niet omdat account blijkbaar niet gekoppeld is met pickx. Verder is alles nu eindelijk na 6 weken wet van Murphy alles ok.

Reputatie 1

Na 6 weken ellende met een juiste activatie voor mijn compleet flex abonnement is bijna alles ok uitgezonderd de inlog voor de mobiele pickx app. Heb al ruim 20 privé twitter berichten en misschien wel 10 chat berichten IVM dit issue gestuurd maar krijg gewoon geen enkel antwoord maar een factuur sturen van ruim 200 euro dan weten ze me wel wonen'

Ter info: De problemen met pickx app worden via het forum door de proximus medewerkers wel goed opgelost dus zou dit normaal gezien voor u ook moeten in order komen, als ze hier je bericht doornemen.

zou iemand mijn pickx kunnen koppelen met mijn account? Nu krijg ik telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen. Ik log nochtans in met de gegevens van de beheerder. 

Iets dat hier dikwijls moet recht gezet worden door de proximus forummedewerkers, die morgen als ze hier terug langskomen het voor u wel verder zullen nakijken/oplossen.

Waarschijnlijk zie je zelfs al pickx staan in je http://myproximus.be account, maar toch kan het zijn dat ze dan morgen in je profiel nog iets moeten aanpassen/ koppeling moeten maken..

Reputatie 1

Kan zelfs online inloggen

Wanneer komen de proximus medewerkers langs? 

Reputatie 1

Zou het niet weten. Tien dagen geleden heb ik technisch probleem via chat gemeld aan technische dienst en nooit reactie ontvangen. 

Wanneer komen de proximus medewerkers langs? 

De ene keer vlugger dan de andere keer :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

@BRUCE2016  Uw profiel is aangepast. Dit zou nu dus moeten werken. 

@HenriViaene Uw profiel stond al juist. Kan je toch nog eens testen ? Je moet hetzelfde mailadres gebruiken als voor je My Proximus en je acount hier op het forum. 

Reputatie 1

Heb nu eindelijk kunnen inloggen met mijn prox account. Zou het kunnen omdat ik ondertussen van nummer en toestel geswitcht was dat dit conflict veroorzaakt heeft ?

Reageer