Skip to main content
Beantwoord

Pickx

  • 6 december 2020
  • 7 reacties
  • 269 Bekeken

Don1880

Beste,

Proximus Pickx werkt opnieuw niet. Na het vorige contact met het Forum werkte het even, maar nu krijg ik opnieuw de boodschap dat er een onverwachte fout is opgetreden.

Alvast bedankt om dit te bekijken.

Mvg,

Donald

Beste antwoord door jonathandr

Don1880 schreef:

Beste,

 

Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:

Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

 

Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.

 

Mvg,

 

Donald


kan je de app nu nog even testen ?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 34059 reacties
  • 6 december 2020

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 7 december 2020

Kreeg u dit op de app voor of via website?

 

Ik kijk voor de zekerheid uw profiel nog eens na en geef het een reset indien nodig.


Don1880
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 10 december 2020

Momenteel krijg ik de foutmelding enkel op de App. Via de website werkt het wel.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 10 december 2020

@Don1880 We hebben je profiel al eens gereset. 
Kan je de app eens verwijderen, terug installeren en opnieuw inloggen?

 

Groetjes, 

Daisy


Don1880
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 10 december 2020

Beste,

 

Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:

Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

 

Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.

 

Mvg,

 

Donald


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2020
Don1880 schreef:

Beste,

 

Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:

Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

 

Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.

 

Mvg,

 

Donald


kan je de app nu nog even testen ?


Don1880
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 december 2020

Probleem is opgelost. Bedankt voor de ondersteuning.