Beantwoord

Paars beeld en hapering


De laatste tijd heb ik bij het aanzetten een paars beeld. Ik moet dan alles uitdoen en opnieuw opstarten. Kan hier iets aan gedaan worden.
2de vraag
Als ik een programma aan het bekijken ben en ik zet het zelf op pauze. Dan heb ik meestal dat het beeld hapert tijdens het afspelen. Zeer vervelend om naar te kijken. Ook hier moet ik alles uitdoen en opnieuw opstarten. Dan is het meestal weg.
Iemand tips of tricks
icon

Beste antwoord door paul_0201 9 oktober 2018, 09:12

Andere decorder aangesloten, probleem opgelost , waarschijnlijk decorder slecht.
Bekijk origineel

31 reacties

Ben in het zelfde geval want ik heb een kabel liggen van 50 meter om dergelijke testen te doen ☺

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem sinds ik een nieuwe tv heb. Eerst was dit af en toe paars beeld en haperig beeld. En plots was dit iedere dag. Iedere dag resetten en opgelost. Ik kreeg een nieuwe decoder. Maar probleem is terug. Vandaag al 4 keer gereset, 3 andere hdmi kabels, 3 verschillende hdmi poorten... niets... de tv zelf heeft goed beeld zonder decoder, de decoder op een andere tv heeft ook goed beeld. Met wat zou dit dan te maken kunnen hebben?? Het is dan de decoder die niet kan afspelen op de tv?? Iemand nog tips? 

Is het ook een v6 decoder dat je hebt.

gebruik je ook de zelfde HDMI kabel als je uw decoder aansluit op nieuwe TV alsook als je hem aansluit op de andere TV.

Reputatie 6
Badge +2

Kijk of er geen firmware upgrade beschikbaar is voor jouw TV. Om dit te zoeken moet je de volgende term opzoeken in een zoekmachine: merk van uw televisie gevolgd door model en firmware upgrade. Doe het probleem zich voor op alle HDMI poorten van jouw TV?

Is het ook een v6 decoder dat je hebt.

gebruik je ook de zelfde HDMI kabel als je uw decoder aansluit op nieuwe TV alsook als je hem aansluit op de andere TV.

Ik heb een v5 compact decoder. Ik gebruik dezelfde hdmi kabel ja

Kijk of er geen firmware upgrade beschikbaar is voor jouw TV. Om dit te zoeken moet je de volgende term opzoeken in een zoekmachine: merk van uw televisie gevolgd door model en firmware upgrade. Doe het probleem zich voor op alle HDMI poorten van jouw TV?

Die upgrade zal ik eens moeten bekijken. Probleem op alle 3 de hdmi poorten. 

Reageer