P134

  • 19 September 2021
  • 7 reacties
  • 716 Bekeken

ROMMEL, ROMMEL en nogmaals ROMMEL!!

Proximus tv en internet zijn niet goed! Ook hun klantenservice is niet goed. Zelfs hun bot heeft werk uren van 9 tot 17. Ze kunnen je nooit helpen of probleem oplossen. Alles wat ze kunnen is je digicorder resetten - EN DAT HAD IK AL GEDAAN! Het heeft niet geholpen juist gelijk als je!!!

 

We gaan niet betalen voor dagen wanneer we geen internet of problemen met tv hadden. En ik raad ideeën aan om zelfde te doen. En schakel zsm naar andere provider

 

Er is niks beter dan op zaterdag je digicoder te zitten troubleshooten...  pickx sux


7 reacties

Ter info: proximus forummedewerkers komen niet langs hier tijdens de weekends en feestdagen.

Maandag kunnen zij o.a. je lijn eens testen op fouten, of desnoods ook beslissen om een technicus te sturen enz…

Daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Alles is al 10keer getest, gereset en herstart. Ook naar de klantenservice gebeld. Ze gaan technieker sturen (in 9 van 10 is dit hun antwoord)

Maar daar gaat het niet over. Ik kom naar deze forum niet omdat ik heb technische hulp nodig. Ik kom naar hier om te zeggen dat NIEMAND moet betalen voor dagen wanneer tv of internet niet werkt

Als er compensatie mogelijk is, dat zal iemand die van Proximus zelf is je maandag ook kunnen  uitleggen.

NB:Persoonlijk wacht ik ook nog af om een V7 in huis te halen en werk ondertussen verder met mijn V5-C decoder.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dura vul je hier op het klantprofiel je klantgegevens aan zodat we dit voor je kunnen nakijken? Groetjes, Heidi

De technieker is hier juist weg…. probleem NIET opgelost, decoder valt na enkele minuten uit met Code P134… proximus, wanneer lossen jullie dit op?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen Asselman 

het spijt me

we contacteren de techn collega’s en vragen contact op te nemen.

groeten

Tina

Ik heb de modem al een jaar en krijg sinds deze week de melding p134. De klantendienst heeft me vandaag onvoldoende kunnen helpen. Wat kan ik doen?

Reageer